iphone probleem...

Hee, ik heb dus een iphone gekregen. Maar telkens als ik safari open, staat er “Please Install The Java Game” en dan keer ik terug naar homepage.
En ik heb dus geen idee wat er is…

PS.: Heb een iphone 4S

& mijn itunes en appstore willen ook niet openen.

Heb je 'm helemaal nieuw gekregen? Want als je die melding krijgt, dan is de iPhone ‘gejailbreakt’. En over iTunes en de Appstore, heb je al een Apple ID aangemaakt? Want dat kan het misschien ook zijn. Ik had iig dit soort problemen niet met de mijne.

misschien kan je 'm resetten ofzo?

@CandyxRainbow Ik heb hem van mijn ouders gekregen en zij zeiden dat ze het van mijn nicht hadden overgekocht… dus dat kan wel

ik zou hem eens Helemaal resetten. gewoon terug naar fabrieksinstellingen.

@zephyr heb op zo’n officiele apple website gecheckt, hij zei dat het wel echt was :S ik heb echt geen idee xd

Dan is ie gejailbreaked. Je kan de iPhone resetten naar de fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt moet je de Jailbreak eraf halen via iTunes. Maar aangezien iTunes het niet doet bij jou, weet ik het ook even niet meer.

installeer chrome! die is ook veel fijner dan safari vind ik persoonlijk

@LaManzana hoe moet ik dat dan doen?

In de appstore downloaden, maar ik lees net dat die ook niet opent? dan zou je hem moeten herstellen naar fabrieksinstellingen, maar Google chrome kun je gratis downloaden in de appstore in ieder geval

http://www.everythingicaf…ithout-itunes/2011/12/13/

Heb je hier wat aan? Is resetten zonder iTunes.