Iphone probleem

Hee dames ,

Gisteren deed myn telefoon oppeens heel raar,
Ik had afbeeldingen opgeslagen doormiddel van op dat bovenste knopje te drukken,
Op een gegeven moment wilde hij niet meer heb ik continue myn telefoon Moeten uitschakelen.
En notities deed het ook niet ,hy viel gelijk dicht vond t maar raar alleen nu doet die het ook niet als ik hem open valt tie weer van zelf uit.
Gisteren heb ik itunes kaartje gehaald van 15 euro omdat myn whatsapp het heel raar deed,i.v.m het geheugen dus had ik hem verwijderd.
Bleek dat ik moest betalen nou ja uit eindelijk heb ik een itunes €15 gekocht.
ik had gisteren voor 10,60 2Apps en muziek aangeschaft
Tenslotte heb ik vandaag een muziek derbij gekocht.

Maar hij geeft aan dat ik geen tegoed meer heb?

En notities valt nog steeds uit ?

Ik vermoed ook dat de batterij van myn telefoon sneller leeg gaat.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Sorry als in een verkeerde forum is geplaatst.

Groetjes

Misschien kun je de firmware even opnieuw installeren?

Wat is dat en hoe werkt dat precies ?

Reset je telefoon. Je apps blijven gewoon betaald omdat je die op je account hebt staan. ga naar iTunes, klik op je iPhone, en klik op iPhone herstellen. maak wel eerst een backup(!!!) omdat je anders je contacten en fotos kwijt bent.

Voor backup: klik op reserve kopie maken.

Je kan ook proberen om op het ronde knopje onder het scherm en het uit knopje tegelijk te drukken. Dan verwijderd hij alle ‘slechte’ dingen (bij mijn iPod dan).

Huh dan maakt ie toch een screenshot?

^ Nee als je het lange tijd ingedrukt houdt (net zo lang tot-ie uit gaat en het Apple logo verschijnt!), krijgt je telefoon een ‘soft reset’ . Is inderdaad wel een goed idee om even te doen.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-iphone-topic-115930.1150.html