iPhone oplader kopen of niet?

Hoi dames, alles goed met jullie?

Ik heb een vraagje; gisteren ben ik dus heel stom gevallen en is mijn kabeltje van me telefoon achter het nachtkastje blijven hangen. En nu is die kapot, er komt een stukje van het stroomdraad uit. En nu ben ik op zoek naar een nieuwe oplader. Bij apple is het heel erg duur. Maar liefst 20€.

Nu heb ik hier een nieuwe gezien voor maar iets van 7 euro, en dan de kabel voor de iphone 4.
http://www.telefoon-kabeltjes.nl/

Kan het kwaad dat een kabeltje zo goedkoop is? Ik heb gelezen dat goedkope kabeltjes niet altijd werken. Wie heeft hier ervaring mee? Het scheelt namelijk aanzienlijk in prijs. Ik hoor het graag, want dan ga ik snel een kabel regelen want dit is irritant zo.

Groetjes,
Patricia

Ik had een keer een kabeltje dat niet zo duur was en die vloog in de brand na een paar keer, dus sindsdien koop ik alleen producten van Apple voor mijn Iphone.

Oke, dat lijkt me wel heel erg :frowning_face: dat wil ik niet zien gebeuren met mijn iphone. Want ik moet er nog 1,5 jaar mee door!! Mijn broertje zegt net ook dat hij een imitatie heeft, en die heeft dan weer nooit problemen. Lastig.

Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat imitatie kabels/opladers uit china brand/ontploffing veroorzaken.
Ik weet niet… ik heb wel een neppe van de action maar via ebay ofzo zou ik denk ik niet zo snel doen.

nee via ebay durf ik ook nooit zo goed aan, net zoals marktplaats. Deze webshop kwam ik tegen via twitter, en de prijzen zijn goed. Ik ga hem maar bestellen. Ik laat jullie horen als ik hem binnen heb.

Ik heb op het moment een kabel van Miniinthebox voor een paar centen, werkt gewoon prima. Maar heb inderdaad ook gehoord over problemen met ‘neppe’ kabels.

Maar weet je. Ik ga dus niet zoveel geld uitgeven aan een kabel van Apple zelf die net zo snel stuk gaat…

Mijn iPhone deed het gelukkig nog haha. Maar ik had het kabeltje van bol.com dus dacht ook dat het wel betrouwbaar zou zijn, bleek dus van niet.

Ik heb heel veel iphone opladers van Apple zelf omdat wij thuis allemaal een iPhone hebben. Met een paar heb ik ook dat het stukje is gescheurd en dus draad ziet zitten, maar ze doen het verder nog heel goed! Je kan als die het nog doet misschien het met een stukje plakband vast plakken? Scheelt je ook weer geld en heb je niet het risico van een ander merk dat het verbrand :slightly_smiling_face:

je kunt eventueel gewoon op marktplaats kijken, vaak kun je wel zien of het de originele zijn en of iemand betrouwbaar is :slightly_smiling_face: (kijken hoe lang iemand al actief is op marktplaats) heb ik vaker gedaan :wink:

Ik heb er 1 van de T-Mobile winkel voor 10 euro, maar dat was zonder de stekker zeg maar dus alleen dat kabeltje dus ik weet niet hoeveel een ander is.
EDIT: Ik lees dat alleen het kabeltje kapot is? Dan gewoon 10 euro bij T-Mobile niet duur en toch betrouwbaar c:

Ja ik had er ook een van ebay, en die ontplofte.
Maar dat was wel de oplader zelf, het snoertje was van apple