iphone of mac

ik kan kiezen tussen een iphone 6s of een mac computer
ik heb nu een telefoon met superweinig geheugen en hij begint langzaam te worden maar de computer die ik op dit moment heb is ook superlangzaam.
ik weet niet wat ik moet kiezen dus laat ik jullie maar kiezen :wink:

Een computer

Sowieso een Mac computer!

Macbook! ze zijn super fijn om op te werken en ik zou gewoon zelf sparen voor een iphone! heb zelf ook een mac :slightly_smiling_face:

Als je kan kiezen zou ik idd ook voor een mac computer gaan, ik heb nu sinds een aantal maanden een macbook en ik zou echt niet zonder meer kunnen haha

Serieus? Ik heb een Mac en ik vind het maar een kutding.
Ik zou echt voor de telefoon gaan.

iMac/Macbook.

Mijn MacBook is mijn baby, maar mijn iPhone ook. Heb je voor je school/studie vaak een laptop nodig?

Ik zou voor de iPhone gaan, omdat je die vaker gebruikt dan een iMac denk ik.

Ik ben meer een fan van windows, het gebruikerssysteem vind ik niet handig, niet alles is verkrijgbaar voor de Mac

Ik zou ook voor de mac gaan, want een iphone kun je makkelijker zelf kopen. Heb zelf ook een mac en een iphone en ze zijn allebei mijn kinderen.

Ik zou voor de computer kiezen en dat is ook handiger met school enzo denk ik?

Ik zou een ander merk computer kiezen (lenovo?) en een nieuwe mobiel van een ander merk. Ben je misschien nog goedkoper uit ook.

mac computer. ik heb een mac computer en had een iphone. iphone vond ik echt waardeloos en ging super snel kapot maar ik ben nogsteeds blij met mn mac computer en hij is echt hartstikke fijn.

ik heb allebei en vind het allebei echt fijn :slightly_smiling_face:. Ik zou denk ik voor de macbook kiezen. Denk dat je hier meer aan hebt voor je studie enzo. Verder is een iPhone is goedkoper en kan je dit bedrag eerder zelf bij elkaar sparen. Of gewoon een iPhone kopen met een abonnement en dat kan dan al voor minder dan 40 euro per maand.

Je kunt ook windows op je mac zetten :slightly_smiling_face:

dankjewel allemaal! denk dat ik dan toch maar een mac laptop ga kiezen :sunglasses: