iPhone of Blackberry?

Heee ik zit met een dillemma, ik ga binnenkort een telefoon kopen en wil graag een iPhone, maar die zijn toch wel erg duur … Misschien lijkt een blackberry me ook leuk en die is een stuk goedkoper. Ik kan niet zo goed kiezen, met welke hebben jullie goede of juist slechte ervaringen :slight_smile: ?

Iphone
-erg duur
-betaalt meer voor het merk (vind ik dan)
-erg handig!

Blackberry
-gaat snel kapot
-goedkoper dan Iphone
-toetsenbord

Ik zou een HTC met touchscreen en toetsenbord nemen als ik jou was.

ik wil echt graag een bb of iphone, htc lijkt me persoonlijk niks

Ik zou voor iPhone gaan, aangezien ik vind dat iPhones beter zijn, betere service en een betere reputatie/associatie dan Blackberry.

Er is geen htc met toetsenbord en touchscreen die een beetje nieuw is.
Ik heb de htc desire Z, en die is bijna 2 jaar oud.

Iphone & verzekeren, dan heb je er lekker lang plezier mee.
Htc is ook een prima merk hoor!

samsung? net wat goedkoper dan een iphone en zeker super fijn!

Moet je perse een nieuwe HTC dan?

Dan moet je kiezen tussen of een kuttelefoon of een duurdere telefoon.

Wat ik dus probeer duidelijk te maken:
Ik heb nu android 2.3, terwijl 4.0 al uit is op tablets en smartphones. En JA, dat merk je echt.
Niet om de hippe apps en dat soort shit, of ‘je bent cool omdat het nieuw is’ maar waarom zou ik iemand een verouderd toestel dat niet snel werkt aanraden die qua abbonnement net zo duur is als een nieuw toestel? Als hij trouwens nog te koop is.
Ik vind htc echt geen kuttelefoons, dat wordt meestal door mensen gezegd die zich geweldig vinden door hun iPhone.

htc chacha xD

Mmmm @magicstoned, over htc chacha had ik ook m’n grote twijfels.
Je hebt wel DE facebook knop haha, dan kan je alles delen… niet dat je dat met alle andere telefoons niet hebt.
Oke htc chacha is spuuglelijk, en de modellen van htc lijken allemaal zo op elkaar (om de maand komt er wel een nieuwe uit).
Maar wat er IN zit, is in mijn opinie van goede kwaliteit.

iPhone:

*erg duur
*scherm snel kapot
*handiger

Blackberry:

*goedkoop
*vaak problemen
*niet zo handig (vind ik)

Samsung:

Kan bijna hetzelfde als iPhone alleen dan goedkoper, ik zou dus voor samsung gaan en als je dat niet wil voor iPhone.

Iphone sowieso !
Ik heb zelf een blackberry en het zijn echt irritante dingen!
Je hoeft maar iets te doen, en je bb kan het alweer niet aan.
Hij loopt heel snel vast en dan krijg je dat eeuwige klokje weer…

Ik heb een Bold 9780

ik zit ook met de vraag. Maar heb je bij de iphone ook meer apps of nie?

^ Dit. iPhone. Ik heb 2 jaar met een BB moeten rondlopen, en wat vond ik dat toch een kutding. Nu heb ik een abbo met iPhone voor 2 jaar, en ik ga 'm gewoon verlengen. Dit is gewoon mijn droomtelefoon.

http://forum.girlscene.nl…ry/list_messages/132009/4

http://forum.girlscene.nl…erry/list_messages/152041

http://forum.girlscene.nl…erry/list_messages/219895

een heleboel topics er over

persoonlijk zou ik voor een samsung gaan.

IPHONE!!!

Ik heb hem ook en hij is zo goed :grinning:

Iphone, Blackberry’s zijn VRE-SE-LIJK!! Niet aan beginnen!! En Iphones zijn veeeeeeeel beter!! Je spaart wel wat langer maar dan heb je ook echt waar voor je geld! x

ik heb zelf een bb alleen die vind ik best fijn, maar (tot nu toe) heb ik er nooit problemen mee gehad.

maar als ik tussen de 2 moet kiezen zou ik wel een iphone nemen, maar die is wel duurder =)

Ik heb pas een iPhone nadat ik 2 jaar met een blackberry had rond gelopen, of laten we zeggen met 4 blackberry’s… ze zijn zo vaak kapot gegaan en niet alleen door mij, ook tot 3 keer toe een fout in de software.

ik heb iPhone met abbo en moest maar 189 euro bij betalen dat verschild toch wel met een 700 voor losse iPhone. Ze zijn inderdaad wat duurder maar het is zo handig!

Neem een samsung of een HTC