Iphone of Blackberry?

Hee meiden,
Ik heb een dilemma! Ik wil namelijk een nieuw toestel, maar zit ontzettend te twijfelen tussen de Iphone G4 en Blackberry Bold 9700… welke zouden jullie mij aanraden, en waarom?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

IPHONE :drooling_face:

IPHONEE !
die heb k, en k zou nooit meer zonder kunnen denk k ;$

Ehm, die keuze is best lastig te maken.
Het zijn allebei supertoestellen, ik heb zelf dan een blackberry maar heb hiervoor een obsessie gehad voor de iphone. Ik ben tóch voor de blackberry gegaan omdat ik merk dat er zo ontzettend veel mensen zijn die er een in hun bezit hebben, en zo niet, komen ze nog in hun bezit. En het is een ontzettend makkelijk communicatiemiddel door middel van dat Pingen.

Dus toch ga ik dan voor de blackberry =)!

je kan toch ook pingen op iPhonee ?

oke ik zit nu precies met hetzelfde probleem haha

maar ik denk dat ik wel voor de iph 4g zou gaan omdat, hij meer kan zegmaar.
oke hier heb je niks aan haha xd

Ja je kan wel pingen op de iphone, maar heb het er meer over dat heel veel mensen in mijn omgeving een blackberry hebben, en je dan ook eerder voor dit toestel gaat.

ik heb nu eeen blackberry en wat heb ik daar nu spijt van :S
al kon ik opnieuw kiezen had ik écht sirieus waar voor een iphone gekozen

Iphone!!!

hoezo heb je er spijt van dan?

kan je pingen op de iphone??? :grinning: kan je dan ook mensen toevoegen die gwn blackberry ping hebben of moeten die mensen iphone ping hebben?

@ armiankA, ja je kan pingen op de iphone, beide!
dus ook naar blackberry’s (:

Ik zou een iPhone kiezen, die dingen zijn gewoon zo … weetniet. Gaaf.

ja alleen nadeel is dat ik heel lang moet wachten voor de iphone g4… hij komt in amerika in de zomer uit… in nl natuurlijk later ik denk of in de winter of volgende zomer… en bb kan ik gelijk nemen… i dont know… het is een moeilijke beslissing :stuck_out_tongue:

ik had eerst de iPhone, maar ik werd het touchscreen echt zat, en het bereik is super slecht. en toen heb ik geruild met mn vader en nu heb ik de blackberry curve8900, en ik ben er zeeeeeeer tevreden mee! dus ik raad de blackberry aan! (en SUPER goed bereik!)

Bereik ligt aan je server hoor, niet aan je telefoon… haha.
Maar ik heb ook een BB en ben dr superblij mee (:
Nooit een iPhone gehad, maar heb niks met touchscreen… Als dat kapot gaat ben je screwed namelijk

sowieso bb

zwarte bes.

Met Iphone kan je alleen mensen met Iphone pingen
En met BB alleen mensen met BB

Ik zal eigenlijk kijken wat je vrienden vooral hebben,voor dat ping enso :open_mouth:
Daar niet van ik zou voor de BB gaan =D