iPhone nieuwe simkaart

Hey dames,

Ik heb gister mijn iPhone 4 opgehaald en ben overgestapt van Hi naar Vodafone. Dit betekent dat ik dus een nieuwe simkaart heb. Het nieuwe abonnement van Vodafone gaat pas 24 januari in dus tot die tijd heb ik nog een Hi simkaart die niet in mijn iPhone past (te groot).

Ik vroeg me af of iemand weet of het kwaad kan als ik de simkaart van Vodafone alvast in mijn iPhone doe, omdat ik hem anders nog niet kan synchroniseren.

Alvast bedankt :grinning: liefsx

Geen idee…

Upp kan niemand mij helpen?

Volgens mij kan je hem er wel indoen, je kan er alleen niet mee bellen enz.

Het maakt volgens mij niks uit hoor, mijn vriend heeft dat ook gewoon gedaan terwijl zijn abbo nog niet in was gegaan.
Als hij simlockvrij is kan je anders ook je hi simkaart op maat knippen, hebben wij ook gedaan voor de iPad. =)

Denk dat het geen kwaad kan, je kan er als het goed is alleen nog niet mee bellen/smsen dan :slightly_smiling_face:

Upp!

Thanks voor de reacties maar ik ben bang dat zodra ik hem erin stop ik al moet betalen ofzo? en @ kuijpersz, op maat knippen?!:stuck_out_tongue: daar was ik nou nooit op gekomen maar dat durf ik echt niet want straks knip ik te klein en dan kan ik helemaal niet meer bellen

.

als je internet gaat gebruiken waar geen internetverbinding is? moet je wel betalen. dus let daar op! te veel kosten,

en hoe kan nou HI simkaart groter zijn dan de andere :S ze hebben toch zelfde formaat>?

@iemandHOI, ja je hebt gelijk maar ik wil hem zo graag gebruiken haha
@Cherrypiie, iphone heeft een kleinere simkaart nodig dan andere telefoons

iemand die het zeker weet?:stuck_out_tongue:

Je kan je simkaart er gewoon in doen

Dat knippen moet je ook niet met een schaar doen. :stuck_out_tongue: Ik heb wel eens een apparaatje gezien ergens op een site, waarmee je je simkaart kleiner kunt krijgen.

Toen ik mijn iphone kocht met abonnement bij tmobile, had ik nog een abonnement bij telfort. Het telfort kaartje zat in mijn oude telefoon en daar belde en smste ik mee, omdat de iphone nog niet werkte. wel nam ik altijd mijn iphone met mij mee voor foto’s enzo. Ik had dus mijn kaartje er al vanaf de eerste dag dat ik de iphone had erin zitten.
het kan dus gewoon. :slightly_smiling_face:

Oo oke dank jullie wel! Heb hem er net ingestopt en kon hem alleen aan doen als ik hem in mijn computer stopte, want hij moet eerst synchroniseren voor gebruik als het goed is? Dit deed en ik toen opende direct de itunes store waar dus internet voor nodig is, dus heb hem toen maar gelijk uitgedaan aangezien iemand net zei dat als je op internet gaat je wel moet betalen?

Heey!

Ja als je je telefoon aansluit dan gaat die synchroniseren, dat doet hij iedere keer, gewoon door laten gaan tot die klaar is en niet onderbreken door je telefoon aan te raken.
Toevallig is mijn iphone nu ook aan het synchroniseren :stuck_out_tongue:
Je zit toch op de computer, daar heb je internet op, dus itunes op je pc heeft niets met internet op je iphone te maken.

O serieus? Dat is inderdaad vrij logisch, maar ik ben zo bang dat ik ineens 20 euro aan internet moet betalen ofzo haha. Nou dan ga ik het maar nog een keer proberen :stuck_out_tongue:

Hahah in het begin was ik ook bang voor enorme kosten.
Ik nam mijn iphone mee naar engeland en belgie de week ervoor en heb een stuk of duizend foto’s gemaakt. Die heb ik ook gewoon gesynchroniseerd( op de computer gezet)

komt goed :slightly_smiling_face:

er staat dat ik mn simkaart moet unlocken voordat ik hem kan synchroniseren?:stuck_out_tongue: