Iphone met t-mobile, goed bereik?

Mijn vriend wil graag een iphone. Nou heeft hij een goede aanbieding gezien met t-mobile, alleen sommige mensen zeggen dat je met t-mobile slecht bereik hebt met iphone.

Heeft iemand een iphone met t-mobile? En heb je goed bereik?

Mijn zus had een gewone mobiel met T-Mobile, daar had ze idd slechte ontvangst.
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt of je en iPhone hebt of een normale mobiel … het ligt aan de provider denk ik
Maar heb er verder geen verstand van :stuck_out_tongue:
upup

Ik heb een bb met t-mobile, maar ik heb nooit ergens last van.

@Noukertt hoelang was dat geleden dan? want ze zeggen dat ze zijn verbeterd…

Zo’n 2 jaar denk ik ?

ow okee, zullen ze hoop ik nu dan ondertussen wel verbeterd hebben!

Neeeee niet doeeen! T-mobile is gewoon prut. Je moet gewoon een KPN abbo nemen, ik krijg zelfs in mijn eigen huis niet eens bereik, hij valt steeds uit onder gesprekken. Nu kan ik eindelijk na 2 jaar switchen naar KPN maar ik zou het zeker niet doen dus.

Ik heb ook t-mobile, en soms doet 't onvangst het niet.

Volgens mij ligt dat ook gewoon aan waar je woont/bent. Ik heb al zeker 9 jaar t-mobile en altijd gewoon bereik in huis en school enzo. Mijn vader woonde in een klein dorpje en daar was toen geen bereik, later wel trouwens…

Het ligt inderdaad aan de provider, heeft helemaal niks met je telefoon/iphone te maken. Ik heb zelf al m’n hele leven T-mobile en ik heb nooit ergens last van. Ik woon nu zelfs in een complex waar veel mensen geen bereik hebben, en T-mobile het altijd prima doet (:

Het is geloof ik pas nog onderzocht, en het blijkt echt dat alle netwerken in Nederland (T-mobile, Vodafone, KPN) ongeveer even goed bereik hebben, alleen zijn op de een of andere manier mensen toch altijd een beetje negatief over T-mobile. :’)

Pas geleden lag het netwerk van Vodafone er even uit en daar hoor je dan niemand over, en als het een keer bij T-mobile gebeurt staat heel Twitter en Facebook etc. vol met KUT T-MOBILE en weet ik het wat. Oke, ik dwaal af, ik wil alleen even laten weten dat er niks mis is met T-mobile. :stuck_out_tongue: En er zullen inderdaad wel plaatsen zijn waar ze minder goed bereik hebben, maar dat geldt voor elk netwerk…

Ik heb lange tijd T-Mobile gehad en woonde toen redelijk dicht bij de Belgische grens. Met als gevolg dat hij vaak zei van ‘‘welkom in België’’, dat is wel erg vervelend.

Op Google heb je plaatjes van het netwerkbereik van T-Mobile. Ik weet niet waar jij of je vriend woont maar anders kan je even kijken tot hoever het netwerk (goed) reikt in jullie omgeving.

Ik heb ook al lang t- mobile en sinds gister op een iphone. Het bereik is niet altijd optimaal nee, maar ik heb nooit ergens helemaal geen bereik gehad.