Iphone melding 'temperatuur'

hoihoi iedereen!

Ik heb een iphone 4, en ik krijg de laatste tijd heel vaak een melding: Temperatuur, iphone moet afkoelen voordat u deze kunt gebruiken. Maar dit gebeurt terwijl hij helemaal niet warm is, ik gebruik hem zelfs niet eens en dan komt dat in beeld.
Dan moet ik eerst mijn iphone 2 x opnieuw opstarten en dan doet hij het weer en is het wachten op de volgende temperatuurmelding…

Heeft iemand dit ook gehad? zoja wat kan ik eraan doen?
alvast bedankt!!

xx

Afgelopen zomer heb ik dit ook een keer gehad, maar toen had ik mijn iPhone wel in de zon laten liggen bij een temperatuur van ongeveer 30 C :dry:. Zodra ik hem binnen had neergelegd en hij was afgekoeld, kon ik 'm gewoon weer gebruiken. Het is dus wel vreemd dat jouw iPhone dit aangeeft terwijl hij niet extreem warm is. Misschien een keer na laten kijken oid?

Zou ermee terug naar de winkel gaan. Ben je m mss wel even kwijt maar 2x opstarten voor hij het weer doet schiet ook niet op. :stuck_out_tongue:

Een vriendin van me had dit ook… Die had haar iPhone serieus waar in de koelkast gelegd. Tot op de dag van vandaag geen meldingen meer gehad.

Heb je um soms in de zon gelegd? Want ik krijg die melding ook steeds, heb dan geen iphone maar toch.