Iphone Hot or Not? En Slecht of Super?

Hoi iedereen.
Ik wil graag een Iphone kopen en nu is mijn vraag:
Is hij Hot of Not
Is Hij slecht of super?
Heb je iets te vertellen over de Iphone?
VERTEL VERTEL VERTEL!
xx Demi

Mijn broer vind hem fijn, zegt hij nu ik het vraag.

Gewoon nemen.

weetje ook hoe duur die is?

Hij lijkt me wel fijn, tenminste… mijn Touch is ook fijn, dus waarom de iPhone niet hè ;p

Ik krijg volgende week eentje, wel een simlockvrije. Die abo’s voor de iPhone zijn echt idioot.

mn vriend vind m fijn.

Ibomb -1

Ik weet niet of je een 3G of 3GS wilt, ikzelf heb een 3G. Hij is echt geweeeldig! Toen hij net uit was, waren er nógal wat software problemen, en ik ben niet zo een held met zulke computerdingen dus moest hij telkens terug naar de winkel waarna ik wel netjes een nieuwe kreeg (door verzekering waarsch…). Maar nu zijn er géén problemen meer, behalve mijn voorzichtigheid! Hij is té vaak gevallen waardoor mn simkaart het niet goed meer doet en er een barst in mn scherm zit. Maar wel fijn; je scherm krast heeeel lastig, dus als je er met een sleutel langs gaat is hij niet beschadigt!
Wel vervelend is dat de simkaart er met een paperclip in en uit gehaald moet worden… Maar goed, als hij er in zit is 't geen probleem meer, toch?
Ook een minpunt is natuurlijk het abo., ook al hoorde ik dat je nu voor ¤30 p.m. al 150 belminuten en 1000 smsjes kreeg? Dat valt meee…
De pluspunten zijn er een hoooop. Bijvoorbeeld; de updates! Steeds komt er een nieuwe software bij iTunes (iTunes moét je trouwens hebben, das wel even wennen soms…) met leuke nieuwe dingetjes voor je iPhone. Zoals het kopieren en plakken wat eerst niet mogelijk was, en dat je nu ook bij SMSjes je beeld horizontaal kunt draaien zodat ook de toetsen breder zijn. Het is ook heel fijn dat je een auto correctie kunt instellen als je een letter verkeerd tikt… En hij bewaard ál je smsjes, als je ze niet verwijdert, ook héél leuk om terug te lezen dus en handig: ze staan in een soort chatgesprek, dus makkelijk terug te lezen. Plaatjes kun je gewoon opslaan vanaf je internetvenster of mailbox. Je mailtjes zijn heeel makkelijk te lezen trouwens als je éénmalig je emailadres instelt (ook hotmail!). Foto’s zijn ook prima, ondanks de 2 megapixel… Jammer dat hij geen filmpjes maakt, maar goed!
Het beste vind ik nog: de apple store! Hier staan top spelletjes, en nog is handig verdeeld in populariteit bij betaalde spellen en gratis spellen! Erg handig als je wel of juist niét wilt betalen voor spelletjes. Het zal je verbazen hoeveel tóp spellen er zijn voor 0,00 euro! En niet alleen spelletjes, ook applicaties die helpen bij vanalles… Huiswerk bijhouden, stappenteller, belstatus laten zien… Zo ook een programmatje waarmee je je gemaakte foto’s kunt bewerken of waarmee je kunt inzoomen (wat anders niét mogelijk is helaas), en ik dacht dat er zelfs 'n programmatje was waarmee je wél filmpjes kunt maken. Als je de iPhone 3GS wilt, kun je trouwens wél filmen. Ook erg handig is 't kompas, wat erg nutteloos lijkt maar wat heel leuk terugkomt bij een aantal spelletjes, en ook bij je kaarten heel handig is als je de route wilt weten (wat ik vaak gebruik als ik de weg ergens heen moet weten, héél handig, geen Tomtom nodig joh!). Met zo’n kompas zie je precies welke richting je in kijkt en doordat de route wordt aangegeven met een lijn, en je kunt zien waar je op elk moment bent, kun je zien welke precieze kant je op moet.

Anyway: de iPhone is geweldig en hoe meer ik zeg, hoe meer dingen er nog in me opkomen. Gewoon kopen dat ding, ondanks de best hoge prijs. Films kijken, smsjes makkelijk schrijven en terug lezen, veeeel spelletjes, de missende dingen alsnog krijgen door de apple store (bv. inzoomen en zo)… I love my iPhone!

:slightly_smiling_face: XXX

Hot en Super!

Ik vind het zo zonde dat je zó veel betaald voor een merk. Jammer, maarja.
Ik zou het er niet voor over hebben. Wil je een telefoon of wil je een pc in je zak?
Daarentegen hoor je wel goede verhalen…

Hahaa ik schrijf deze reactie met mijn iPhone. Ik heb der internet op zitten. Maar even ontopic, hij is super. Voor mij zijn er geen minpunten. xx

Een merk, tsja. Sommigen doen het misschien om de naam inderdaad, maar er zijn er genoeg die het gewoon een prettige telefoon vinden. Ik vind touchscreens namelijk echt hartstikke kut, echt, vreselijk. Maar ik vind het bij Apple gewoon heel fijn werken.

Dankjewel iedereen.
Ik ga erover na denken + mijn ouder :grinning::D:D:D

Ik neem een iphone maar mijn ouders vinden die abonnementen ook te duur, en bij prepaid kost die iphone zelf 500,- ofzo. Wat is simlockvrije dan??? En weet iemand wat het goedkoopste of handigste voordeeligste abonnement is???

Ik ben echt verliefd op mijn iPhone. Als je het geld ervoor hebt, zou ik hem gewoon nemen. (:

Mijn vader heeft een iPhone en als ik er het geld voor had, zou ik er ook eentje kopen, want ik vind 'm echt fijn!

Ik heb een 3GS en ik vind hem geweldig! ;3

Jongens, dit is een topic uit 2009.

tets138 upt ze telkens ><!