iPhone hoesje maken

Hello meiden,

Mijn vriend is helemaal gek van Coldplay en ik wil daarom voor hem een iPhone hoesje maken met het logo van hun nieuwe album Mylo Xyloto. Zo wil ik hem op het hoesje maken:

Ik wilde jullie mening graag weten. Met wat kan ik dit het beste doen? Zoals je ziet vloeien de kleuren best wel in elkaar over en ik denk dat dit moeilijk te doen is met verf en penseel. Alvast bedankt voor de antwoorden:D

Ik heb gister trouwens een hoesje voor mezelf gemaakt. Dit heb ik gedaan met nagellak en een sponsje. Maar die MX letters zijn veel kleiner en ik denk dat het veel te veel gepriegel is om dit ook met een sponsje te doen :x

Superleuk idee! Alleen geen idee wat voor een materialen je er voor kan gebruiken.
Misschien dat je op een A4-tje de letters moet maken en dat er dan uit knippen ( dus dat je midden in de letters knip zodat je op je A4 blaadje de letters ziet zitten) dat op het iphone hoesje plakt met plakband en dan inkleurt. Dan haal je het eraf en dan heb je misschien wat je wilt?
Hopelijk een beetje goed uitgelegd, omdat ik er net pas op kwam (;

Je bedoelt een soort mallen maken? Ja dat is een goed idee! Nu alleen nog bedenken met wat ik het erop ga “verven”… up :slightly_smiling_face:

Je kan altijd bij t-mobile cse creator een foto erop doen.

Hmm ja daar had ik ook al naar gekeken, maar vond het juist zo leuk om het zelf te doen

Ik denk dat het snel slijt als je het zelf gaat maken/schilderen/plakken eerlijk gezegd, dat zou zonde zijn! Ik zou deze foto op een hoesje laten maken door een bedrijf gewoon als ik jou was.

Kan je met het naaimachine werken? Want dan zou je met leer/kunstleder kunnen werken. De letters kan je uitsnijden. En je kan bijv. wit katoen nemen wat je verft om erachter te stoppen. Eventueel nog achter dat witte katoen een stukje leer zodat er niks vloeibaars doorheen komt.

Of inderdaad laten maken, denk ik.

Je kan een doorzichtig iPhone hoesje kopen op eBay en daarachter een foto plakken van dat plaatje van coldplay?

zoek op google zo’n site waar je hoesjes kan maken, upload die foto uit de beginpost
bestel en wacht tot hij op de deurmat valt ^^ dat zou ik doen als ik jou was :stuck_out_tongue:

Hier bijvoorbeeld (heb ik persoonlijk goede ervaringen mee). Dat is de enige manier om 'm exact als op het plaatje te krijgen denk ik.

Bedankt voor alle reacties! Ik heb geen naaimachine dus dat gaat hem niet worden. Ik denk dat ik hem dan maar gewoon laat maken idd haha