Iphone gewonnen...?

Ik kan van een vriend een iphone krijgen. Maar mijn ouders mogen niet weten dat ik er via hem aan kom.

Nu wil ik doen alsof ik hem via internet heb gewonnen. Dus wil het naar mijn huis op laten sturen met een brief erbij.

Maar met welke website zou ik deze iphone hebben kunnen winnen? (het liefst moet het niet controleerbaar zijn)

Is hij toevallig van een vrachtwagen gevallen? Want in dat geval ga ik je niet helpen met je smoesjes.

Neej neej, hij gebruikt zijn Iphone gewoon nooit meer.

idd… ik zou het niet doen, straks word je lekker opgepakt door de politie.

ja maar als het niet controleerbaar moet zijn, moet je gewoon een site doen die niet bestaat? een fictie website? waarom mogen je ouders het eigenlijk niet weten?

^ ik gok omdat 'ie gestolen is

zeg gewoon dat je hem hebt gevondsen op de wc…^^"

Ik snap niet waarom je gestolen waar wilt hebben. Ook al is het een iPhone.

mag ik vragen waar ze het niet mogen weten?

lol ik geloof dat je bedondert wordt hoor. Dat ding is gewoon gestolen xD

ik weet niet hoor, mijn ouders zouden ook iets hebben van ‘geef zoiets duur maar weer terug’ je kan toch doen alsof je het hebt overgekocht voor weinig monies.

Hij geeft zomaar een iphone weg die hij voor veel kan verkopen? I don’t think so…

Stel; hij was echt van een vriend van je die hem niet meer gebruikt, wat is dan het probleem? XD like, dan kan je het gewoon tegen je ouders zeggen.

Maar ik ben 100% sure dat hij gewoon is gestolen hoor :’'D

weird story…

hahaha nou als jij hem gewoon kan krijgen van een vriend heb je geen geheim aan je ouders. dus hij moet wel van een vrachtwagen zijn gevallen anders wil je er niet zo geheimzinnig over doen

zeg gewoon gekregen of gevonden.