iPhone dilemma!

Nou kijk, mijn moeder betaald nu mijn mobiele abonnement, ik heb een gewone Sony Ericsson. En inmiddels kan ik weer mijn abonnement vernieuwen, en mijn vader gaat hem vanaf dan betalen. En ik wil een iPhone. Nu kan ik kiezen:

1. Het abonnement houden dat ik nu heb en voor de iPhone kiezen, maar dan heb ik geen onbeperkt internet op m’n iPhone.
  2. Mijn abonnement veranderen naar een speciaal iPhone-abonnement en dan dus onbeperkt internet hebben, en daar moet je dan 10 euro per maand extra voor betalen.

Ik wil wel heel graag internet op m’n mobiel, maar het zal ook weer niet zo zijn dat ik dat veel ga gebruiken, en dan is het wel zonde om daar iedere maand 10 euro voor betalen. Maar aangezien mijn vader m’n abonnement gaat betalen, zal hij het geen probleem vinden als ik een abonnement neem met internet (daar doet hij niet moeilijk over), maar ik vind het toch wel een beetje zonde.

En met het abonnement dat ik nu heb blijft het geld dat ik maandelijks over hou onbeperkt houdbaar (ik maak niet altijd al m’n geld op), en ik weet niet of dat zo is met n iPhone-abonnement.

Dus, wat zouden jullie verstandiger vinden?

Internet is cuwl overal dus keuze 2 zouk doen.

Ik zou 2 nemen. En dat ga ik denk ik ook doen. Als mijn oude abo verlopen is met mijn oude mob. :]

Ik zou het tweede doen, dan kan je misschien je I-phone wat vaker gebruiken dan je gewone com. Maar ff dat je het weet, mijn broer had ook een I-phone en die is al 2 x kapot geweest. (Dat was niet omdat ie gevallen was ofzo maar het lag echt aan de I-phone) En nog 2 mensen die ik ken hadden dat ook…
Suc6 xoxo

Sowieso zou ik mijn iPhone niet vaker gebruiken om te computeren dan m’n pc. Internetten op een iPhone is niet heel chill…

volgens mij heb je het antwoord zelf al gegeven(a)

internet op mobiel is meestal zwaaar irritant, en ik ben sowieso al niet echt fan van iphone, paar negatieve ervaringen mee enzo. Dus die combi is niet echt geslaagd, beter geeen internet lijkt me

opzich internet op je mobiel is wel handig als je het gaat gebruiken…
maar als je nu al zegt dat je dat niet gaat doen waarom zou je het dan nemen das wel een beetje jammer van het geld lijkt me

zo hee wát een dilemma.
ik stem voor beperkt internet.

je kan heel veel dingen niet met je iphone als je geen internet hebt
dus ik zou die 10 euro meer betalen

mijn 2 broers hebben allebei een iphone :wink: en ik zou niet weten wat je aan n iPhone hebt zonder internet. Ze doen daar vooral hun email enzo op…

Ik heb zelf een iPod touch, en als ik soms verbinding heb ergens, zit ik ook op het internet, soms ik het inderdaad wel handig, maar dat komt omdat ik best vaak op vakantie ga, en als je dan niet overal internet hebt, zou dat wel handig kunnen zijn. Of als je bijvoorbeeld in de trein zit en je doodverveelt of op de bus moet wachten of weet ik veel, ik zou het denk ik wel vaak gebruiken. Maar, het is wel irritant vind ik, het duurt lang, omdat het intypen en alles gewoon niet zo snel gaat :’]

Hmm ja, denk dat ik toch wel voor internet ga.

Maar weet iemand trouwens hoeveel abonnementen je maximaal op je naam kan hebben bij T-Mobile? Het abonnement gaat namelijk op m’n vaders naam, en hij heeft er al een aantal abonnementen op, dus weten we niet of het wel kan.

Als je een iphone neemt zonder internet, kan je net zo goed een normale mobiel nemen… Een iphone is juist zo cool omdat je apps kan downloaden, je mail kan checken, twitteren ect. Zonder internet kan je niet zo veel doen…

ik zou internet nemen. en dat je het zonde vindt is juist een reden om het vaak te gebruiken.

geen iPhone nemen =D apple suckt zo hard xD iPhone is echt zwaar achterhaald en kan in vergelijking met échte smartphones die wel met Android werken (zoals HTC en nu samsung galaxy s) zo goed als niks. beter neem je een andere smartphone. en internet op iPhone is godsgruwelijk sloom. maar als je toch een iPhone neemt moet je sowieso wel met internet nemen anders heb je er al helemaal niks aan.

Appelmoezz, en wáár denk je dat HTC en Samsung hun android’s van hebben afgekeken mhm?

Een iPhone zonder internet is als een auto zonder bezine (’:

Ik vind dat als je een iPhone neemt je sowieso internet moet hebben in je abo, want dat is het hele punt en zonder internet heb je d’r niks aan. Je hebt internet nodig voor alle apps, multi-tasking, twitteren/hyves, etc., maar ik vind internetten op de iphone best relaxed, tis sneller dan op andere mobieltjes… ö

Waarom zou je een Iphone willen zonder internet, dan heb je er helemaal NIKS aan

Wat is er met die nieuwe die oude topics uppen?