iphone/blackberry/galaxy

Ik ga vanavond of morgen een nieuwe telefoon bestellen, maar kan niet kiezen tussen deze 3. Neig toch het meest naar de witte bb bold, ook omdat daar nu goeie aanbiedingen voor zijn, maar ben bang dat ik spijt krijg.

Dus brand los met ervaringen enzo :grinning:

oh dit kon denk ik beter bij media, maarja te laat bedacht.

Galaxy.

Ik vind de galaxy eerlijk gezegd heel erg tegenvallen vergeleken met de Blackberry en iPhone. Ikzelf heb een Blackberry en mijn moeder een iPhone, vind ze beide handig maar ik weet niet wat jij zoekt in een telefoon.
Ben je vooral geïnteresseerd in apps, spelletjes etc. dan is een iPhone fijner.
Maar ik vind zelf voor smsen, sociale apps etc. een Blackberry fijner.

Dankje voor je antwoord! Ja ik ben ook meer met het smsen en whatsappen & foto’s enzo, die apps interesseren me eerlijk gezegd niks haha.

ik ben ook heel benieuwd, ik kan niet kiezen uit de bb bold, curve of samsung galaxy omdat ik daar een aanbieding van gevonden heb. even dit topic in de gaten houden hihi. ik ben zelf ook meer van de sociale netwerk dingen en geen spelletjes.

haha ja ik heb ook van precies die aanbiedingen gevonden, zullen wel dezelfde zijn. de curve neem ik sowieso niet omdat ik die minder mooi vind en er een veel slechtere camera op zit.

oké. nouja dan wordt het de bb bold of de samsung galaxy. maar een bb heeft iedereen al dat vind ik zo stom! aan de andere kant is het ook wel fijn omdat je dan met iedereen gratis kan pingen maar ik vind het zo wannabe om nu nog een bb te kopen… ;$ en ik heb nu een samsung met touchscreen en ik heb inmiddels echt een grote haat ontwikkeld voor touchscreens. maar ik denk dat die van de galaxy wel beter is omdat het zo’n dure telefoon is. maar toch ben ik er nog niet helemaal uit haha…

Haha ja snap precies wat je zegt. Ik denk ook dat ik de blackberry fijner vind om mee om te gaan, vooral als je typt via de ping enzo. Weet bijna zeker dat ik de witte ga nemen, ga er nog één nachtje over slapen en dan bestel ik hem denk ik morgen haha. :grinning:

Ik zou voor de iPhone gaan, maar ik heb met alledrie niet echt ervaringen, sorry (:
Eigenlijk is dat ook puur omdat ik de Galaxy sowieso niks vind, en de bb vind ik niks vanwege de mensen die er vaak achter zitten (niet lullig bedoeld!!). Maar ik zou zeggen, als jij heel erg van het sociale gebeuren bent, zou ik toch voor een bb gaan.

En ik ben nu officieel jarig (in Nederland dan)!!

De iphone heb ik trouwens al gehad maar die is kapot gegaan, vond ik opzich wel echt fijn, maar wel redelijk duur en ik vind het stom op hem weer opnieuw te kopen eigenlijk, weet niet waarom maargoed haha.

ik denk dat ik ook voor de bb ga, maar ik weet nog niet welke kleur. een vriendin van me heeft de witte, maar daar zie je echt elk miniscuul krasje op. maar als je er gewoon zuinig mee doet (wat zij dus niet doet) zal hij best mooi blijven! maar de zwarte heeft ook wel iets, dus daar moet ik nog even over nadenken.

en @Frambozentaart; GEFELICITEERD!! :grinning:

ik heb de samsung galaxy ace nu paar weken en ben er heel blij mee! Hij is heel snel. Gebruik hem niet voor spelletjes ofso alleen whatsapp, twitter en hyves.

Ik houuuuuu van mn Blackberry! (L)

iPhooooone.

daarmee kun je elke pagina op internet bekijken (blackberry niet) loopt minder vaak vast (blackberry dus wel). En galaxy kan ook maar een iPhone is gewoon zoveel leuker :stuck_out_tongue:. Blackberry is in elk geval het meest prut, want iedereen die er een heeft die ik ken, wil een iPhone. Dusss. :grin:

ik ga vanavond de witte bb bold bestellen! Heb hem dan als het goed is vrijdag al in huis whoehoeee. :grinning: ik heb nu meer dan een maand geen tel gehad omdat ze allemaal kapot zijn en ik mis het zo erg haha.

Denk niet dat je slim doet met je bb eigenlijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik hoor zo veel negatieve verhalen over die dingen. Dat ze veel klachten vertonen en alles.

Ik zou voor de galaxy gaan.

Ik hoorde van een vriendin die bb bold wit heeft.
dat het downloaden traag gaat.
loopt vaak vast.

heb zelf geen blackberry

^ ik zou Iphone doen trouwens :")

Ik zou voor de Iphone gaan.