Iphone bij de apple store halen of bij t-mobile?

Ik heb een nieuwe abonnement aangesloten voor over 2 maanden zonder toestel. Ik wil nu een Iphone 4s halen alleen ik twijfel of ik het bij de apple store moet halen of bij t-mobile (ik heb mijn abbo bij de t-mobile aangesloten). Bij de apple store heb ik 1 jaar garantie en bij t-mobile 2 jaar (dan moet ik wel een bedrag van 39 euro erbij betalen wat op zich niet zo een probleem is). Ik heb nu zo een gevoel net of die Iphones bij de apple store ‘beter’ zijn dan bij de t-mobile omdat apple store nou eenmaal de officiële winkel is van de Iphone (als jullie snappen wat ik bedoel…). En zijn er mensen die vaak een probleem hebben met hun Iphone? Niet dat je scherm stuk gaat doordat je het laat vallen maar dat je Iphone het uit het niets het niet meer doet ofzo?
Wat vinden jullie ervan? Moet ik het bij de apple store halen of bij t-mobile?

Bij de apple store heb je 2 jaar garantie, dat staat in de Nederlandse wet.

Heb mijn iphone sinds mei, ik laat hem gemiddeld 4x in een week vallen en er is nog geen scheurtje of krasje op te bekennen. Verder ook geen andere problemen en heb hem bij de ritel gehaald *klop af*

Mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html