iphone app gezocht, help!

weten jullie hoe die app heet waarbij je je scherm vergrendeld en dat je 'm dan met behulp van een tekeningetje ontgrendeld?

Is dat een app? Ik heb dat standaard op m’n galaxy.

chilll
maar ik heb een iphone :s

Volgens mij is dat alleen op een samsung mogelijk, ik heb namelijk ook een iphone, maar ik denk niet dat je daar een app voor hebt.

Volgens mij is er die idd niet.

die is er geloof ik niet :]

Daarvoor moet je je iPhone geloof jailbreaken, maar hoe dat moet weet ik niet…

Nog nooit van zo’n app gehoord.

oh zo’n app wil ik ook

Als je de app gevonden heb, note me :ok_woman:

Om te jailbreaken kan ik nog wel helpen, maar denk er alsjeblieft wel goed over na.

het is een risico dat jailbreaken

Een vriend van mij heeft dat maar die heeft idd zijn iPhone gejailbreakt…

pas op met jailbreak, mijn i pod is erdoor naar de klote, maar idd, dat kan alleen als je hem jailbreakt.

Jailbreaken brengt geen problemen met zich mee, zolang je t goed doet.

Jailbreaken hoeft niet perse voor problemen te zorgen, tenminste als je je er even goed in verdiept, en verder geen rare dingen doet. Mijn Ipod is jailbroken, maar was er niet tevreden mee zoals het werkte, koop nu liever een Itunes Card. Mocht je wel willen jailbreaken heb ik ergens een uitleg staan, mocht je geïnteresseerd zijn.

Als je me die kunt sturen zou ik heel blij zijn :stuck_out_tongue:

Ik ken die App btw niet dus ik denk idd dat je dan moet gaan jailbreaken.

Bij mijn broertje is dat wel gelukt met jailbreaken! Hij heeft het denk ik een half jaar geleden gedaan en hij doet het nog steeds

wat zijn de voordelen van jailbreaken dan? :blush:

Je past de software van je iPhone aan, zodat je de restricties die apple heeft gemaakt kan doorbreken. Je kan dus bepaalde apps en software op je iPhone zetten, zodat je thema’s, lettertypes, andere icoontjes, maar ook illegale appstores enzo kan downloaden.