Iphone abonnement

Heey !
Ik had een vraagje… weten jullie mischien of er een Iphone abonemment is die ongeveer 20,- euro per maand is en met gratis internet? en anders rond de 25,-?
alvast bedankt.

niemand :frowning_face: ?

Volgens mij zijn ze er vanaf 30 euro. Google het even, zou ik zeggen.

Ja ik ben ondertussen aan het kijken maar veel onder de 30 kan ik idd niet vinden.

bij kieskeurig?
daaar heb je meestal zo’n hele lijst van goedkoop → duur

Wil je het toestel er gratis bij? Welke iPhone trouwens (4, 3GS e.d.)? Hoeveel smsjes en/of belminuten?

Als het kan liever het toetsel er gratis bij ik wil graag een Iphone 3GS en ik hoef niet perse smsjes en de belminuten mag rond de 100 zijn.

vanaf 20 euro kan maar met +/- 200 euro bijbetalen.

hmm… oke best wel duur.
& als het 30 per maand is dan ?

Als je het toestel er gratis bij wil, zit je wel vast aan een duur abonnement. En aangezien je dat niet wilt is dat geen optie.
Ik ben zelf ook opzoek naar een redelijk geprijsd abonnement, en het is nog best zoeken. Ik vond het abonnement van vodafone best redelijk; http://www.vodafone.nl/sh…70003/iphone/cat41410004/
Alleen dan betaal je dus alleen de eerste 6 maanden met die korting en je moet voor het toestel betalen.

ik heb er een van 20 euro per maand van kpn! maar ik had eerst een abbo bij kpn, en ik belde op van; ‘Ik wil mijn abbo opzeggen omdat ik een iphone wil en die hebben jullie niet.’ en toen zeiden ze snel; ‘Oh mevrouw maar wij kunnen ook wel een iphone voor u regelen hoor!’ blabla. dus zo zou je dat dan ook moeten regelen

ja die valt opzich wel mee maar na die 6 maanden is het weer volop betalen.

Klopt, dat vind ik ook een beetje jammer :’]

keek net op de site van kpn http://www.kpn.com/prive/…p-het-netwerk-van-KPN.htm alleen er staat achter surf&mail maar bedoelen ze daarmee onbeperkt internetten ?

oh wacht volgens mij kijk ik niet goed :open_mouth:
Oh wat een domme actie …

nee, eigenlijk verkopen ze geen iphones, maar als je flink doorzeurt misschien wel? ik had gebeld toen naar de klantenservice. maar als je bijv. een internetverbinding van kpn al hebt wil het ook wel lukken

Ik heb voor de 3GS 100¤ betaald, 29,95¤ per maand…
iPhones zijn niet goedkoop, misschien dat je de 3G ergens gratis bij kunt krijgen, maar 3GS/4 hoogstwaarschijnlijk niet.

oh oke, en wat is eigenlijk het verschil tussen de GS en G ?

3G was de allereerste, 3GS volgde en sindskort heb je de 4.

3GS is dunner, internet is bijvoorbeeld veeel sneller, het beeld is beter, tja eigenlijk is alles aan de 3GS beter.