Iphone abonnement

Ik krijg eeeeindelijk een nieuwe iphone over ongeveer 2 maanden. Ik ga de iphone 4 halen mijn vraag is nu denken jullie dat 1000 mb genoeg is of moet ik 1500 mb halen? Ik ga whatsapp heel vaak gebruiken en instagram, snapchat, soms ook twitter en facebook, girlscene en we heart it. Ik weet niet of er evenveel mb’s vanaf gaan als ik girlscene en we heart it via app world download of via internet erop ga maar ik wil ze wel downloaden. Denken jullie dat ik voor deze apps genoeg heb aan 1000 mb of moet ik 1500 mb nemen?

Oh en nog een vraagje, heeft er hier iemand ervaring met simyo of ben? Ze hebben hele goedkope abonnementen voor de iphone maar ik weet niet of het betrouwbaar is…

Ik heb ook een 1000 mb abbo
en dat is goed te doen.
Ik zou apps wel via de pc downloaden of als je op wifi zit.
Maar verder vind ik het makkelijk te doen.

oh en Simyo is betrouwbaar hoor! Prima provider

Een vriendin van mij heeft ook simyo, ik heb net ook op internet gekeken naar wat mensen van simyo vinden, heel veel mensen vinden het een betrouwbaar provider maar ik schrok wel van een aantal reacties. Ze hadden namelijk opeens 279 euro rekening ontvangen en nog een paar mensen met dezelfde klachten dus nu begin ik erg te twijfelen…

1000 mb is echt genoeg. Je kunt thuis sowieso wel wifi gebruiken denk ik en tegenwoordig hebben veel plaatsen buitenshuis zoals school, mac donalds en bussen ook gratis wifi.
Wifi gebruiken scheelt echt zo veel mb gebruik

Dat kan je overal gebeuren als je over je mb’s heengaat (ik weet niet hoe het zit bij simyo) of als je vergeet je internet uit te zetten in het buitenland, wat meestal het geval is in zulke situaties.

En vriendin van mij had simyo, ze is niet weggegaan voor simyo ofzo, ze wilde een nieuwe telefoon en heeft dus geen sim only abbo meer nu. Maar die heeft dat eigenlijk nooit gehad.

Ik heb zelf Simyo en helemaal geen klachten! Heb zelf 500 mb (en 200 belminuten/sms, betaal 10 euro) en heb altijd over :wink:

Kan je eigenlijk bij simyo ook doorsparen? Dus als je mb’s of belminuten over hebt kun je dat dan ook de maand erop nog gebruiken of moet je het allemaal binnen 1 maand gebruiken?
En als je nou wifi gebruikt op de iphone moet je dan je mobiele netwerk uitzetten? Want dan kan niemand je bellen toch?

Nee hoor, misschien wel je mobiele data uitzetten zodat je zeker weet dat je op wifi zit.