Iphone 5s of Samsung galaxy S4

Hallo allemaal,

Binnenkort loopt mijn abonnement af en mag ik dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
Ik twijfel heel erg tussen de Iphone en Samsung S4.
Wie heeft ervaring met deze telefoons, en wat zijn dan de voor- nadelen?

In Januari komt de Samsung Galaxy S5, wordt er gezegd.
Zou ik anders hier op moeten wachten, als ik liever voor een samsung ga?

Ik zou iphone doen want ik vind samsung heel vervelend in gebruik

Jup, om die redenen ga ik ook voor Galaxy. Veel mensen vinden de telefoon te groot, maar ik ben gewoon heel blij met mijn Samsung en heb geen spijt gehad dat ik geen iPhone genomen heb

Ik heb een samsung galaxy s2, mijn moeder de s3 en mijn vader de s4 (ja ik loop achter op mijn ouders xD), maar ik vind ze alledrie hartstikke top werken, ik zie niet in wat daar vervelend in gebruik kan zijn. Ik vind de Iphone juist vervelend aangezien je daar maar 1 knopje hebt

Samsung heeft goede kwaliteit camera en groot scherm maar ik persoonlijk vind de iphone handiger om mee te nemen en ik hou meer van dt maar als je alleen vaak binnen bent zou ik de samsung aanraden. Ik heb iphone 4 en mn zus heeft samsung galaxy s3 en naja ik vind ze allebei wel goed (aan deze reactie heb je niks qq)

iPhone! Perfect in de hand en iOS is ook erg fijn! Grootste voordelen vind ik fotostream (gelijk alle foto’s op je computer, enkel internet verbinding voor nodig). Vooral als je meerdere apple producten hebt of veel vrienden hebt die ook een iphone/ipad hebben zijn er veel voordelen te behalen. Zo kun je gratis bellen (‘facetime’, het is een soort skype alleen de kwaliteit is echt vele malen beter, ook beter dan viber etc.) en kun je via airdrop heel erg snel media delen.
Bovendien een redelijk waardevaste telefoon.

Maargoed, ik heb dan ook zelf een iPhone. Ben ervan overtuigd dat een samsung ook prima is, maar net wat je gewend bent.

Heb je niet vrienden die een Iphone en een samsung hebben en vragen of je ze even mag uitproberen? (Niet mee naar huis nemen ofc, maar gewoon even op dat ding kloten en zien wat er allemaal opzit, hoe het werkt etc.) Dan kijken welke jij prettiger vindt werken, want iedereen vindt iets anders prettiger.

Ik heb nu een Ipad, wat ik zelf erg fijn vind ik gebruik. Als mobiel heb ik nu een Sony Ericson Experia Arc S. Opzich wel een goede telefoon, maar gebruik hem alleen voor facebook en twitter. Omdat apps er niet goed op draaien en vaak vast lopen.

Ik denk dat je moet kijken of je android of ios fijner vind werken.
Ik vind ios persoonlijk prettiger. En hoef ook niet zo’n grote telefoon. Daar heb ik de ipad voor.

Ik heb de S4 en vind hem heel fijn! Altijd Samsung gehad en niets te klagen. Groter scherm is juist prettig, en hij is ook niet té groot. Goede camera. Je zou ook kunnen wachten op de S5 ja als je graag het nieuwste hebt (in mijn geval zou dit een ja zijn haha), maar ik weet niet of je zo lang kunt wachten ;p

Kijk deze twee filmpjes even :slightly_smiling_face:

iPhone 5s.

Mijn tante heeft trouwens een S4, vind 'm echt te groot. iPhone 5s heeft naar mijn mening hét perfecte formaat.

S4 ! :slightly_smiling_face:

Als die in Januari uit komt dan kan ik nog wel even wachten. Maar ik heb geen idee, wat is van de S5 kunt verwachten. Ik zit echt te twijfelen. Gelukkig is mijn abbo nog niet verlopen, en heb ik nog een paar weken om na te denken.

Als dit de nieuwe S5 wordt vind ik 't een lelijk model maar oke, dit is mijn persoonlijke mening.

En als dit 'm wordt vind ik het weer té groot.

Ik heb niks tegen samsung, mijn moeder heeft een samsung galaxy s plus gehad, maar ik vind de iPhone toch beter. :grinning:

Dat is sowieso nep. De S5 is nog in ontwikkeling en er zijn nog geen foto’s gelekt.

Ja klopt, voordat de iPhone 5S in de VS uit was hadden ze ook random foto’s van de iPhone 5S, terwijl het er niet eens op lijkte.

Ik zou voor iphone gaan.
Ben jarenlang fan van samsung geweest, maar ze werden op een gegeven moment steeds groter. mijn s3 kon ik echt niet met 1 hand bedienen, mijn iphone 4s wel. makkelijk zelfs. de samsung is compleet van plastic, grote kans dat de achterkant / zijkanten lelijk worden en je hem hiervoor moet laten repareren. miijn s3 was ook kapot lelijk geworden.

Tja is lastig inderdaad, ik heb ook geen idee wat je van de S5 kunt verwachten en of hij echt zoveel beter is dan de S4, maw of hij het waard is om op te wachten. Als hij veel groter is dan de S4 weet ik niet of ie handig in gebruik is, want 't formaat van de S4 vind ik fijn maar groter wordt lastig denk ik. Maar je hebt nog ff de tijd gelukkig. Wat ik hier wel net lees wat wel klopt, is de lelijke achterkant van de S4 (en van Samsung in het algemeen) Hij is van plastic en dat voel je er wel aan en zie je ook wel. Mij stoort het op zich niet maar das bij iedereen verschillend. Kijk op internet naar foto’s en vergelijk S4 en Iphone eens met elkaar, naar wat je meer aanspreekt etc