iPhone 5s/c versus Samsung Galaxy S5

dit idd ook. Als ik mn iphone vast houd kom ik met mn duim niet aan de bovenkant van het scherm :’) Leuk hoor, dat de telefoons inene weer groot worden maar niet erg praktisch.

Dan ben ik toch wel uit aan mijn keuze. De iPhone 5s. :slightly_smiling_face: Maar; wanneer denken jullie dat er weer zo’n BTW actie komt van de Media Markt/BCC? Want ik vind hem nu nog te duur.

hmmm ja ik keek even op de mm site en hij is nu €650… das aardig wat hahaha

Ik ben ook best bereid het op internet te kopen… Maar ben dan toch wel een beetje bang.

ik moet wel zeggen dat de vingerafdrukscanner echt waardeloos is ahah

Ik had hem bij een vriend van me geprobeerd, hij deed het wel goed :stuck_out_tongue:

Bij mij doet ie t wel goed dus dan ligt dat toch echt aan jou/je telefoon. :stuck_out_tongue: (ik neem aan dat dit over de iphone gaat)

Ah bedankt :-). Ik baal wel een beetje. Ze zijn echt heel duur. En ook al krijg ik deze maand vakantiegeld, ik wil ook iets opzij zetten om te sparen. Of ik moet voor de 5c gaan, de verschillen zijn niet zo erg groot…

Voor degene met de 5s, hebben jullie ook overwogen om een 5c te nemen?

Bij mij werkt ie al een half jaar perfect, nooit opnieuw ingesteld.

Uh nee ik vind de 5c echt lelijk en ik wilde de nieuwste hardware hebben. De 5c heeft de hardware van de 5…

Ah, duidelijk xD

Ik heb zelf de Samsung galaxy s4, maar persoonlijk zal ik voor de iPhone 5s gaan

Ik ga straks naar de BCC (goede service daar), omdat die daar het goedkoopst is.

Welke word het nu? De c of s?

Ik denk sowieso de S. Maar ik ga eerst kijken en advies vragen aan de verkoper, voordat ik het koop… Want 650 euro is gewoon veel geld.

True, ben er zelf wel heel tevreden mee. Maar ben ook wel van plan er langer dan 2 jaar mee te doe .

Mijn telefoon is nu 2,5 jaar oud. De iphone 4. Ik behandelde hem alsof ik ermee getrouwd was :’]

Even trouwens een vraagje; moet ik ook mijn simkaartje laten knippen, of krijg ik een nieuwe bij nummerbehoud? (Ik wil hem misschien kopen bij BCC)

Volgens mij kan je een nano kaart niet knippen, is hij daar te klein voor.
Maar ik heb met een nieuw abbo (sim only) gewoon een nano kaart kunnen krijgen. En met mijn oude abbo had ik een nieuwe aangevraagd,