Iphone 5 of Sony Xperia Z?

Hoi guys.
Ik had geen idee waar ik dit tussen moest posten, maar ik denk dat die hier het beste past.

Ik ga deze week een nieuwe telefoon bestellen, wat vinden jullie? Een iphone 5 of een Sony Xperia Z?

iPhone 5. Maar dat komt omdat ik Apple liefde vind.

Als je gaat kijken naar ontwikkelingen e.d., van liggen Samsung en Sony verder voor dan Apple. Qua gebruiksgemak is Apple weer heel erg goed.

@Luigi dankje! Iphone is ook meer een trend terwijl Sony kwalitatief wat beter is, maar ik blijf twijfelen. . Verder nog iemand die me kan helpen?

Een vriend van me heeft/had een sony experia Z… Hij stopte hem in zijn broekzak en toen hij hem er later uit haalde was heel het scherm kapot… Terwijl hij alleen maar op de bank had gezeten.

Maar ik hou van mijn iPhone 5.

Tegenwoordig zijn alle schermen heel gevoelig :stuck_out_tongue:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-mobieltjes-topic-163290.0.html

en de Sony

Sony Xperia Z, kwalitatief beter en het heeft meer ‘functie’s’ dan een Iphone 5. De interface van Iphones blijven altijd hetzelfde, dus niet echt sprake van vernieuwing. Ten slotte is Sony Xperia Z waterbestendig. Altijd handig!

Een nadeel is het formaat van de telefoon, voor meisjes is dit vervelend omdat de broekzakken vaak klein is. Een Iphone is dus makkelijker te vervoeren.

Mijn ervaring:
Sony: flop
iphone: top

simple as that

Dankjewel allemaal! Wat vinden jullie van de camera van de iphone 5?

Iphone 5 is als langzaamste smartphone verkozen…
Ik weet dus wat ik zou kiezen :’)

Binnenkort komt apple met IOS 6 en dat is een heel nieuwe interfaces, het schijnt geweldig te worden. Met ook veel nieuwe functie’s dus het is niet helemaal waar.

Het is wel zo dat Samsung/Sony etc met veel nieuwe functie’s komen maar dat betekent niet direct dat de telefoon beter is, de functie’s kunnen er dan wel opzitten maar zijn misschien wel overbodig en onhandig. Je moet bedenken wat jij in een telefoon zoekt, apple iphones zijn heel gebruiksvriendelijk en voor iedereen te begrijpen terwijl interfaces van telefoons zoals Sony vaak wat moeilijker te begrijpen zijn maar wel meer functie’s hebben.

Ik heb de Sony Xperia en ik vind hem ontzettend fijn. Heb hem nu al een tijdje en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ook vind ik de camera van de Sony vele malen beter dan die van de iPhone.

is hier niet een algemeen topic voor? :face_with_raised_eyebrow:

Geen iPhone.

Dit kan in het algemene mobieltjes-topic (sticky bij Media, film&muziek)

[en IPHONE]