iphone 5 batterij vervangen

heey, ik heb een iphone 5 alleen de verzekering is afgelopen, en mn batterij is nu kapot. ( volgensmij opgezwolen omdat mn scherm naar buiten gaat zegmaar.weet iemand waar je een iphone 5 batterij kan vervangen in de buurt van amersfoort? niet online want ik heb liever niet dat ik m op moet sturen.

Google is hierbij je beste vriend!

http://www.repareer-mijn-iphone.nl/srsa/iphone-reparatie/iphone-5/

Op de site staat dat deze winkel(?) in de omgeving Amersfoort zit, maar het kan ook zijn dat het alleen opsturen is… Moet je zelf even nagaan.

@overjoyed ik heb liever een betrouwbare zaak zoals de phone house ofzo, en dit is nog best ver fietsen eigenlijk .
op google vind ik alleen maar sites waar je het op kan sturen en dat vertrouw ik om eerlijk te zijn niet tenzij iemand ervaring heeft met een site.

Dan denk ik niet dat je die kan vinden in je omgeving. Je kunt het altijd navragen bij de phonehouse of ze je batterij willen vervangen.

Ga gewoon naar een telefoonwinkel en dan sturen ze hem voor je op. Lijkt me toch niet zo moeilijk…

een phone house oid repareert geen iphone’s die sturen ze dan terug naar apple. dus als je garantie verlopen is heb je wss alleen kans bij een winkel zoals overjoyed zei.