iphone 4s

Hallo iedereen ik ben net nieuw op dit forum maar heb me aangemeld omdat ik toch wel met wat vragen zit.
Het kan zijn dat ik mijn bericht op het verkeerde onderwerp heb gezet maar dat maakt even niet uit.
Mijn vraag gaat dus als volgt: ik verjaar bijna en heb al genoeg geld om een iphone 4s te kopen maar ik kan hem voor minder geld betalen 500 euro voor 16 gb ik wil er al heel lang super graag één maar ik heb het aan mijn mama gevraagd en ze heeft zich van gedacht veranderd eerst mogt het wel. Hebben jullie tips om mijn ouders te overtuigen?
al vast bedankt greeetzzz prettygirl <3

Ik denk dat dit niet in ‘fashion’ hoort

Uh, ik weet niet hoe oud je bent?

ja sorry ik vond niet precies waar het bijhoort :slightly_smiling_face: en ik word 13

Hoe komen 12jarigen tegenwoordig aan 500 euro

Maar dan kan ik me ergens voorstellen dat je nog geen iphone mag. Misschien kan je kijken voor een ander toestel die misschien dan geen ‘iphone’ heet, maar wat goedkoper is (en iets meer val-bestendig)?

je snapt het waarschijnlijk niet zo goed maar ik spaar al redelijk lang voor een iphone en ik vraag eigenlijk gwn tips niet stom bedoeld he mr mn ipod en gsm zyn oud dus ik zou graag een iphone hebben iemand gwn tips om ouders te overtuige

Ze zal er vast goed over nagedacht hebben of je die iphone wel of niet mag kopen. En ik snap haar wel.

oeps nu zie ik het pas ik ben 13 en word 14 srry maar ja kk ga nr ht 3 de middelbaarben ik dan te jong voor een iphone? xx

14 vind ik best meevallen voor een Iphone als ze er zelf voor betaald heeft hoor! ik vind het juist netjes. gewoon vertellen waarom je het zo graag wilt?

Er is een algemeen mobieltjestopic.