Iphone 4S of Galaxy SII?

Zoals de titel al zegt: Welke telefoon zouden jullie kiezen? De Iphone 4S of de Samsung Galaxy SII?
Ik weet het namelijk niet…

iphone sowieso. ik hoor heel veel slechte dingen over samsung galaxy dingen.

Wat voor slechte dingen dan precies?

iphone for sure

iphone!

ik heb een galaxy S2 en heb nog niks negatiefs kunnen vinden. als deze kapot zou gaan zou ik denk ik zelfs gewoon weer deze nemen. ik ben er erg tevreden over! :grinning:

vooral met internet, dat dingen daarbij niet helemaal goed zijn!
dat veel apps niet goed werken, of heel langzaam.

Ik heb Samsung Galaxy S2 en vind hem heeeeeeeeeerlijk, niks op aan te merken, Iphone was ook te duur voor mij toen ik me telefoon ging uitzoeken

ik heb al weet ik niet hoeveel apps gehad en werkten allemaal super, helemaal niks om op aan te merken. ik zou gewoon niet alles geloven wat je hoort.

de galaxy s 2 is dan ook een top model van hun, en zo een galaxy y ofzo natuurlijk niet.
dus het is logisch dat bij de goedkopere modellen niet alles even goed werkt.

maargoed ik heb zelf de galaxy s 2 ook, en ik ben er heel tevreden over :slightly_smiling_face: alles werkt goed

ik denk dat ze allebei even goed zijn, maar zo toch voor de iphone gaan!

Ik kan ook niet kiezen tussen deze twee toestellen, dus ik volg dit topic ook even.

Leuk, overal waar ik kom is deze discussie bijna bezig. Afijn. Ik ben zelf al bijna 2 jaar een vaste iPhone gebruiker, en mijn vriend heeft sinds … 3 weken? een Galaxy S II. Voor 2 maanden terug zou ik nog hard geroepen hebben ‘Koop de 4S’ maar de afgelopen tijd ben ik niet zo’n fan meer van mijn eigen iPhone. Apple heeft opzich goeie producten, maar wat vooral erg opduikt zijn vastlopende Apps en traagheid. Daarbij komt nog dat de 4S ( en de 4 ) erg kwetsbaar zijn door beide kanten glas ( retina display heet 't volgens mij? ). De Galaxy heeft een groter scherm, wat een pluspunt kan zijn. Je hebt meer vrijheid qua indelen van je telefoon ( welke apps je waar wilt etc ) en ik vond 'm wel erg fijn werken eigenlijk. Hij is een STUK goedkoper als de 4S, want voor een 4S betaal je voor het toestel als je een beetje betaalbaar abbo wil met 16GB zo’n 250 euro voor het toestel, en elke maand zo’n dikke 50 euro abbo kosten. Moet zeggen dat de abbo’s momenteel qua inhoud flink achteruit gegaan zijn op wat het 2 jaar geleden was. De Galaxy S II heeft ( weet niet tot wanneer ) ook nog een actie dat bij registratie van de telefoon je nog een extra 16GB opslag krijgt, bovenop de 16GB die je al hebt. Bij elkaar dus een dikke 32GB opslag geheugen voor al je foto’s, muziek en filmpjes die je maar kwijt wilt. Galaxy is ook wat lichter als een iPhone.

Moet zeggen dat ik van Samsung Galaxy Y gebruikers etc allemaal verhalen hoor over ‘uitvallen’ etc en dat je echt GEEN Samsung moet nemen, maar de oudere modellen van Samsung waren ook vaak top modelletjes, dus zou niet inzien waarom Samsung opeens een stuk mindere kwaliteit zou gaan produceren. Als ik zelf zou moeten kiezen op 't moment zou ik gaan voor een Galaxy, en dat is echt op beide fronten momenteel wel het beste toestel. Tenzij je geld teveel hebt en een Apple freak bent natuurlijk! :'D

Volgens mij zijn ze allebei vergelijkbaar.
Met Android (Samsung) kun je betaalde apps gratis krijgen en het toestel is minder kwetsbaar, ik vind persoonlijk het hele Apple systeem fijner werken en mis die gratis apps ook niet (had eerst een HTC) en wil nooit meer iets anders dan mijn iPhone 4S.

Ik heb een iPhone 4 (dus niet de 4S). Ben er tevreden over :slightly_smiling_face:. Werkt soepel en goed, echt een ideaal toestel voor me.

enige nadeel is dat de iPhone 4 eruit gaat, waardoor er alleen de 4S over blijft en die best duur is qua toestel/abonnementskosten

Ik betaal zelf 32,50. Nog best goedkoop dus.

Ik zou dus zelf kiezen voor een iPhone. :slightly_smiling_face: