Iphone 4S gaat niet meer aan

vannochtend had ik hem nog gebruikt voor dat hij van de trap viel,
even later keek ik en ging die niet meer aan
heb al van alles geprobeerd zoals uit/aan knop & home knop tegelijk vast houden,
koppelen aan de computer heb ik ook gedaan maar dan geeft de computer aan dat hij hem niet herkent
ook ben ik zo dom geweest niet mijn foto’s over te zetten naar iCloud
als ik hem in de oplader doe hoor ik heel de tijd het oplaad geluidje maar verders doet ie nog steeds niks :cry:

iemand een oplossing? of een oplossing dat ik mijn foto’s nog terug kan krijgen?

Opladen is heel vaak de oplossing dus probeer dat over een uur ofzo nog een keer!
En ik weet niet zeker, maar volgens mij is het zo dat al je fotos en contacten op je iCloud account staan, dus stel dat je n nieuwe iphone koopt en inlogt met je icloud, dan heb je al je fotos en contacten op je nieuwe mobiel!

als je een redelijk recente reservekopie hebt kun je, als je een nieuwe iphone haalt, alles wel weer terug krijgen. Maar anders ook niet. Ik zou hem gewoon aan de lader laten liggen en straks nog een keer proberen aan te doen.

heb hem even aan de oplader gelegt en toen ik terug kwam (na ongeveer 30 tot 45 minuten) was die helemaal warm heb de oplader er toen maar uitgehaald :bored:

Misschien morgen even naar apple store gaan als het niet gelukt is met nog een keer in de oplader leggen