iPhone 4s apple

Hallo iedereen,

Gister in de middag is mijn iphone 4s gestolen helaas. Ik heb de zoek mijn iphone functie aangezet en kon degene een tijdje volgen maar degene heeft na een half uurtje mijn iphone uitgezet. Ik had er een slotcode op en al mijn foto’s en gegevens die ik echt niet kwijt wil staan er nog op.

Ik heb ongeveer 3/4 maanden geen reservekopie gemaakt. Nu is mijn vraag, weet iemand of ik via een reservekopie kan maken nu, zonder mijn iphone in bezit te hebben, zodat ik mijn foto’s en gegevens kan terugkrijgen.
Als dat mij lukt, kan ik alles terugkrijgen en daarna mijn iphone helemaal wissen.

Nog een vraagje; weet iemand welke programma gratis is waar je je reservekopie kan zetten op je pc? ik heb wel twee programma’s gevonden;ibackup en wondershare.

Bij ibackup moet ik eerst registreren en dan kan ik mijn foto’s zien dus daarmee was ik gelijk gestopt.
Maar bij wondershare, kan ik al mijn foto’s zien ( niet vanaf 3/4 maanden geleden, want daar is nooit een reservekopie van gemaakt ), maar een groot gedeelte wel. Maar ik kan dat dus niet kopieren of iets, en dan moet ik ook registreren. Maar ik vind het wel erg dat ik dus al mijngegevens gewoon voor mij zie, maar ik kan die foto’s op geen enkele manier kopieren. En ik vind het niet zo betrouwbaar, want het is een internationale site ( je moet betalen in dollars).
Maar ik wil echt heel graag mijn foto’s terug, en ik heb op dit moment geen ander iphone om daarop mijn reservekopie terug te zetten.

Kan iemand mij aub helpen?? :s

Dankjewell xx

Had je de dropbox app op je telefoon staan? Want dan kan je volgens mij vanaf je pc alles uploaden.
Tenminste bij mij wel, mijn foto’s etc worden automatisch geüpload naar dropbox.

Succes!

Mijn dropbox was niet automatisch, en die gb ging al snel vol. Dus die foto’s die daarop staan staan ook op mijn reservekopie. Maar die moet ik zien te krijgen op mijn pc.

uhm, volgens mij zou het wel kunnen via I-tunes maar dat weet ik niet zeker (als het goed is maakt ie altijd automatisch een reservekopie). maar dat weet ik niet helemaal zeker… k hoop dat je er iets aan hebt. X