Iphone 4s 8gb genoeg?

Is een iphone 4s van 8 gb genoeg voor de mensen onder jullie die een iphone hebben of niet?
Ik ga waarschijnlijk deze apps erop downloaden: instagram, snapchat, whatsapp, (misschien nog we heart it en facebook en ook facetime maar ik weet niet of je dat moet downloaden of niet…) en nog maximaal 3/4 apps denk ik.
Ik maak ook heel veel foto’s ik kan natuurlijk wel de foto’s op mijn laptop importeren maar ik wil ook weer niet om de maand foto’s op mijn laptop zetten.

Voor mij is 16gb eerlijk gezegd niet grnoeg. Ik heb er dan ook nog wat spelletjes opstaan maar ik heb laatst heel veel moeten verwijderen omdat mijn iPhone 4 gewoon te vol zat (foto’s games Apps dingen)
Maar hoe meer gb, hoe duurder

Voor mij is 8 gb veel te weinig, mijn 32 gb zit al bijna vol!
Als je er niet veel muziek op zet kan het misschien wel lukken, maar foto’s nemen ook veel plek in.
En die 8 gb kan je zelf niet allemaal gebruiken, er gaat ook nog ruimte naar de software oid, bij mij is er iig 27,9 gb vrij van die 32.

Van die 8GB krijg je ook maar 6,5 ofzo dus het is vrij weinig ja.
Ik heb 16GB waar ik persoonlijk genoeg aan heb (rond de 1.5k foto’s, redelijk veel apps waaronder een aantal grote en een paar muziek albums.)

ik vind 8gb eigenlijk ook te weinig, mijn ipod was 8gb en die was coooontinue helemaal volgepropt

Voor mij is het genoeg.

Het probleem is dat ze iphone 4s niet in 16 gb verkopen… en iphone 4 wordt ook niet meer verkocht (in gewone winkels) en ik hoef ook niet persee een iphone 5 ik heb genoeg aan een 4s maar het enige probleem is dus die 8gb…

Op studentmobiel hebben ze de 4s met 16 GB, maar dan scheelt hij nog maar €50,- met de 5 in 16gb

En bol.com heeft hem ook
http://www.bol.com/nl/p/apple-iphone-4s-16gb-zwart/9005000012092197/

wow dat is al meteen 260 euro duurder… ik dacht dat het wat goedkoper zou zijn

Dat is echt héél weinig, mijn 16GB zit constant al vol (en dan zonder spelletjes)…

Als je het niet erg vindt; welke apps en hoeveel foto’s heb jij op je Iphone?

424 liedjes, 639 foto’s, 2 video’s, 69 apps (vooral standaard apps like social media, foto bewerking apps, enz.) Van de 16GB die ik heb kan ik uiteindelijk trouwens maar 13GB gebruiken.

Ik heb niet zo een gevoel dat ik zoveel apps zal gebruiken… Ik verwijder nu ook meestal de apps die ik niet gebruik na een tijdje en ik heb maar 5 apps ofzo omdat ik geen plek meer heb op mijn mobiel en dat vind ik wel goed… Als je nou alleen spotify download voor muziek dan gaan je mb’s alleen af van de spotify programma toch of ook de aantal liedjes die je erop zet?

Ik denk dat ik het alleen zal gebruiken voor foto’s en apps en muziek hoeft er niet persee op van mij…

Ik heb 8g en mijn iphone zit nog steeds niet vol. Ik verwijder wel vaak mn foto’s en apps die ik niet echt nodig heb download ik ook niet. De apps die jij hebt genoemd staan wel allemaal op mn iphone, en ik heb ook nog veel meer andere apps.

Muziek heb ik alleen maar de liedjes die ik echt luister, want heb ook nog een ipod haha. :slightly_smiling_face:

Ik red het niet met 8 GB, vooral omdat het eigenlijk nog maar 6,7 GB is. Punt is dat ik erg veel muziek op mijn iPhone heb staan (iets van 400 nummers) en dat aardig veel inneemt. Verder heb ik ook wel veel apps maar ik denk dat als ik geen muziek erop zou hebben dat ik dan we genoeg zou hebben aan 8GB.
Ik denk dat het met jouw gebruik wel zal lukken met 8GB, maar het is even proberen.