iPhone 4S 16GB (zwart) inclusief opladersnoer en originele verpakking

Hoi meiden! Ik verkoop mijn iPhone 4S 16GB (zwart) inclusief originele verpakking (inclusief opladersnoer) omdat ik een nieuwe iPhone wil kopen. Waarom? Omdat ik de iPhone 5S net iets mooier vind. De vraagprijs van deze iPhone is €150,-. Ik wil er minimaal €120,- voor. De mobiel kan worden opgehaald of worden verzonden. Dan komen er echter nog €6,95 kosten bij.

Deze iPhone 4S werkt nog fantastisch. Op een paar kleine gebruikerssporen na (op de voorkant, zie foto) is er niets mis met deze smartphone. Zolang je hem 's nachts oplaadt, doet hij het overdag prima voor normaal gebruik (zoals iedere andere smartphone heeft ook deze mobiel moeite met de hele dag zware apps of youtubefilmpjes afspelen, dan raad ik een externe oplader aan).

Het geluid is nog perfect, de camera is nog perfect, de batterijduur is perfect. Verder werken de home-button en de vergrendelknop ook nog perfect. Alles is in dezelfde staat als wanneer ik de mobiel heb gekocht (2,5 jaar geleden). Ik heb altijd hoesjes om mijn iPhone gehouden, vandaar dat de mobiel er nog goed uitziet.

Op de iPhone zit besturingssysteem iOS 8.3 (de nieuwste, de mobiel is dus up-to-date).

Liefs,