Hey!
Ik ben van plan een iPhone 4S te kopen, maar ik twijfel nog tussen 16GB en 32GB. Momenteel ga ik meer voor 16GB omdat ik op mijn gsm nog geen 2GB vol heb Zijn er meiden die met 16GB meer dan genoeg hebben?
groetjes
Hey!
Ik ben van plan een iPhone 4S te kopen, maar ik twijfel nog tussen 16GB en 32GB. Momenteel ga ik meer voor 16GB omdat ik op mijn gsm nog geen 2GB vol heb Zijn er meiden die met 16GB meer dan genoeg hebben?
groetjes
Wat ben je van plan erop te zetten? Complete albums, series en boeken…? Zo niet, ga dan lekker voor de 16GB.
Als je heel veel muziek luistert, heb je aan 16GB net niet genoeg.
En als je er films op wil gaan zetten ook niet.
Ik heb ook 16gb. Heb meer als 900 nummers, shitload aan foto’s en 30 apps ofzo. En ik heb nog iets van 12 gb over! Ik zou voor 16 gaan!
Ik heb ook 16 GB, ik vind het genoeg!
Ik heb op m’n iPod 32GB… Vind ik persoonlijk beter dan 16… Mja, ik weet niet wat je er precies op wil. Als je nu nog geen 2 GB vol hebt, is 16 vast genoeg.
Ik denk dat je aan 16 GB wel genoeg hebt hoor. Ik heb maar 4 GB, en zelfs dat vind ik niet te weinig.
Als je ook films wilt kijken is 32 GB wel handig, zoals hierboven al ergens werd gezegd.
Ik wil ook graag de iphone 4S 16 GB, is het een slim idee om deze tweedehands te kopen of toch niet?
Waarschijnlijk koop ik hem ook tweedehands, maar dat is nog niet zeker.
Ik ben niet van plan om er films op te zetten ofzo. Ik ga er wel muziek op zetten maar niet zo heel veel Ik denk dat 32GB te veel gaat zijn voor mij, dus wordt het wss 16GB.
Ik wil vooral een iPhone voor Facebook, Tumblr, Weheartit…, muziek & apps.