Iphone 4 ?

hi girls

ik ben echt helemaal in love met de iphone 4
ik wil m dan ook heel graag. en nu heb ik dus wat met me vader afgesproken als ik op mn volgende rapport 1 of minder onvoldoendes sta dan kan ik die iphone meteen bestellen.met zo’n afspraak wil hij duidelijk maken dat niks zomaar gebeurd want later moet je ook je best doen om iets te krijgen en dat probeert hij mij op deze manieren duidelijk te maken

die afspraak hebben we gemaakt omdat het eventjes slecht ging op school
op mn eerste rapport stond ik 5 onvoldoendes en dat terwijl ik hiervoor nog nooit een onvoldoende stond op mn rapport
op het rapport erna stond ik nog maar 2 onvoldoendes.
dus dat gaat al wat beter.

maar hoe bevalt de iphone jullie , of wat vinden jullie er leuk aan
zijn er nadelen ? voordelen?

de witte is nog niet verkrijgbaar toch ?

Ik wou dat ik een iphone 4 kreeg als ik goede cijfers ging halen T.T

Ik weet bijna zeker dat het gewoon een super heerlijke telefoon is :stuck_out_tongue: Dat moet gewoon haha en het lijkt me dat je zat meningen en reviews kan vinden op google XD

Ik vind dat echt nutteloos , een telefoon moet van mij kunne bellen en kunne smsen waarom al die bullshit erbij. Ik ben me mobiel kwijt en leef nu al een tijdje zonder wat een heerlijk zorgeloos leventje, ik bel me vrienden wel met me huistelefoon en anders hebbe ze pech x’D

Ik heb de iPhone 4, opzich een mooi en fijn toestel maar hij ligt helemaal niet lekker in de hand ik heb ook de iPhone 3gs gehad en die vind ik veel fijner in de hand liggen. De iPhone 4 is wel een stuk sneller maar het ontvangst valt regelmatig weg maar ik heb het idee dat dit eerder aa t-mobile ligt als aan de telefoon.

ik zit nu al een halfjaartje zonder mobieel
( ik ging zwemmen met een shortrje waar ik mijn mobiel in had en toeeen , KAPOT )

maar mn ouders vinden t niet fijn ofzo dat ik nu dus geen mobiel bij me heb en dat ze me niet kunnen bereiken enzo
en ik wil nu al 2 jaar een iphone.
ik hooop echt dat ik t red voordat ik me rapport krijg !

jaa ik hoor wel vaker iets over t-mobile enzo
en 't stomme is ik krijg een abonnement van t-mobile

Ja hij valt best vaak weg of heeft maar een streepje bij ontvangst, veder vind ik t-mobile wel het best met facturen etc, nooit geen gekke dingen met te veel betalen zoals mijn moeder wel altijd heeft bij vodafone.

mijn vader heeft ook een iphone 4 en me oom die iphone daarvoor en die van me vader is gwn veel sneller beter en mooier, die van me oom loopt echt heel de tijd vast.

Volgens mij komt er geen witte iPhone 4.
Ik heb er zelf ook een, een zwarte 32GB. Ik heb ook de 3G gehad, alleen die is in vergelijking met de 4 echt ontzettend sloom. In tegenstelling tot andere mensen hier vind ik de telefoon geweldig in de hand liggen, en dat terwijl ik echt ontzettend kleine handen heb. (even ter vergelijking, mn neefje van 10 heeft bijna even grote handen :astonished:)
Het abonnement is wel ontzettend duur, haha.

Het enige nadeel wat ik zo snel kan bedenken is dat je hem echt iedere avond moet opladen

hhaha ik heb ook mini handen xd
maar ligt dat ‘oplaadprobleem’ aan jou mobiel of is dat gewoon bij alle iphone 4’en ?!?!xd

Zelf was ik ook van plan om een iPhone te nemen, maar toen ik wat meer op internet ging zoeken, kwam ik er achter dat de HTC desire HD 2 eigenlijk veel beter is en ook nog eens een stuk goedkoper! HTC is wel erg groot maar past prima in je zak en het beeldscherm is heel scherp… En hij heeft ook nog 8megapixel! Als je toch een iPhone neemt, ik heb gehoord dat de abbonomenten bij vodafoon het goedkoopste zijn.

het ‘oplaadprobleem’ ligt er waarschijnlijk aan hoeveel je muziek spelletjes of andere applicaties opent, ik persoonlijk zou geen iPhone kopen omdat je voor diverse applicaties moet betalen en met samsung galaxy s kun je meeste android applicaties gratis krijgen, oh en, er komt een witte iPhone4 uit, ook komen er andere behuizingen dus kan je die ook nog vervangen

Vodafone is idd goedkoop met abbo’s
HTC Desire HD2 kan wel software foutjes hebben aangezien ik htc hd2 had en ik die al 2 keer had op moeten sturen nu ook maar heb weg gedaan, als je ooit van mening verandert, samsung galaxy s is de perfecte telefoon.

ik had eerst een Blackberry torch maar die was al twee keer kapot gegaan en toen heb ik ook de Iphone 4 gekregen en ik vind hem echt veel fijner dan de BB. ik heb ook kleine handen en hij ligt perfect in mijn had.

bedankt voor jullie reacties
ik ben echt bang dat t nieet gaat lukken met me rapport :pensive: