Helpp, ik kan niet kiezen tussen de iphone 4 of samsung galaxy s2 ?
De iphone is wel mooier en overzichtelijker maar de galaxy is weer beter. Nadeel is wel dat de galaxy een beetje groot is.
Wat zouden jullie doen? en waarom?
Ik ga hier even mijn mening neerzetten hoor.
Iphone: persoonlijk vind ik het echt gehypt. Heel leuk allemaal die apps enzo, maar bijna al die apps vind je tegenwoordig ook op android toestellen. Daarbij vind ik (persoonlijk) de interface van de iphone totaal niet fijn. Het is overzichtelijk, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Mijn keuze zou dan naar de Galaxy s2 gaan.
Galaxy. Veel beter dan zo’n domme iphone.
ik zou echt niet meer zonder mijn galaxy s2 kunnen
Iphone! Omdat ik er zelf een heb en veel mensen die ik ken zijn van een ander merk naar de iphone overgestapt, en zeggen dat het echt de fijnste telefoon ooit is. De meeste willen na een iphone echt geen andere telefoon meer.
Het is overzichtelijk, makkelijk en laten we eerlijk zijn, hij is mooi haha
hmm ik weet het echt niet… Iedereen zegt wat anders haha
Ik vind de menu van de galaxy wel een beetje dom maaaar. de galaxy is wel beter dan de iphone… pff… voor uiterlijk gaan óf wat beter is maar wel een stuk groter en niet zo mooi en ingewikkelder.
en anders vraag je om advies in de telefoonwinkel waar je je telefoon wilt kopen?
Ik heb alle twee de telefoons niet gehad, maar ik zou persoonlijk voor een iPhone gaan denk ik, gewoon omdat ik die er mooier uit vind zien .
ik ben echt slecht in kiezen haha, echt telkens denk ik dat ik weet wat ik wil en dan begin ik weer te twijfelen hmm.
Galaxy s2.
ik heb die van mijn net binnen en ik vind hem éeecht heel fijn . Daarbij is hij goedkoper dan een iPhone. En die iPhone heeft een kleiner scherm en een volledig glazen behuizing. (achterkant ook.) Waardoor hij sneller kapot gaat. iPhone is goed, maar ik vind Galaxy s2 beter. Ik zou sowieso gaan voor wat beter is, dat uiterlijk raak je wel aan gewend + het menu is helemaal niet dom? Het is Android, het werkt gewoon goed
.
hm ja, nouja de prijs maakt niet echt uit want met een 1 jarige abbo kom ik bijna hetzelfde uit met de galaxy en de iphone dusja… maar vind je de grootte van de galaxy niet een beetje irritant dan?
De galaxy is beter??! Ik denk dat ik iets gemist heb (’:
Ik zou voor de Iphone gaan. Hij is helemaal perfect (behalve de batterij dan, maar dat geldt voor alle touch screens).
Volgens de geruchten komt de S3 volgende maand uit (en anders niet heel veel later). Zou je daar niet op wachten? Die wordt echt mega super ultra tof
ja oke maar die zal vast wel heel duur zijn ? ;p
Dat valt best mee, ik gebruik het nooit. Alleen mijn zelf samengestelde menu. Hij is wel groot, maar dat valt ook wel mee. En hij is zo lekker dun. De iphone is zo dik.
Vast niet zo héél veel duurder in vergelijking tot de S2. Hoewel de S2 de komende weken wel in de uitverkoop zal gaan omdat verkopers natuurlijk snel van die dingen afwillen met de S3 op komst.
Ik heb zelf getwijfeld tussen de Iphone en Galaxy S2, uiteindelijk voor de S2 gekozen en ben daar nog steeds zo blij mee! Iphone is echt de nieuwe Blackberry (alhoewel je ook steeds meer “sletjes” ziet met een Galaxy of HTC), de S2 is goedkoper en scoort op bijna alle testen beter dan de Iphone, en je kan gewoon zonder jailbreak enzo er gratis apps op zetten, waarvoor je eigenlijk moet betalen.
Ik heb de S2 en ik ben er heel blij mee.
Nee ik vind het grote scherm niet irritant. ;p. Hij moet niet groter zijn dan dat hij nu is, maar zo is hij precies goed. Ik vind het kleine scherm van de iPhone juist een beetje irritant xD