iphone 4 ervaringen!

heej

ik wil binnekort de iphone 4 kopen of iig een abo nemen erop.
alleen dan meot ik nog 200 euro bij betalen. en dan moet ik het eerste jaar 30 betalen ongeveer en na een jaar 50 i.v.m kortingen

is de iphone dat waard vind het veel geld.
maar veel mensen vinden de iphone helemaal geweldig.
en ik vind het ook een mooie telefoon maar wil even ervaringen weten voor ik hem koop en het toch niets is…

dus heeft iemand al een iphone 4?hoe werkt het met de antenne?

dankjulliewel

up

niemand ervaringen?

ow ik zie net dat ik de P ben vergeten kan iemand dat verandere:O wat stom zeg!

veranderd (:

ikzelf heb hem niet, maar ik ken wel mensen die hem hebben (o.a. mijn baas) en die hoor ik nooit klagen :grin: en aangezien die hem veel nodig heeft voor zijn werk had ie hem vast al weggedaan als de antenne o.i.d. niet goed zou werken.

ik ga misschien de 3gs van iemand overkopen, en dan koop ik simonly abo erbij ^^

Ik vind wel een hele smak met geld… Meestal als je wacht als de rage een beetje over is, dus nog zo’n 6 maanden of meer, krijg je al veel voordelerigere abbo’s met die telefoons. Een bb heb je nu ook voor goedkoop voor een 9700 al bijv. terwijl die eerst ook vet duur waren. Als je iphoontje van x honderd euro’s gestolen wordt of kapotgaat ga je serieus huilen!

Ben superblij met mij iphone 3gs!
En ik heb al veel mensen gezien die die iphone 4 hebben.

Ik heb hem al 4 maanden, ik vind het het geld waard en had het er ook voor over. Ik heb hem voor 600 euro in Engeland gekocht…

Ik ben er echt verslaafd aan en ik heb alles geprobeerd om signaalverlies te krijgen maar het is me niet gelukt. Ik heb dus helemaal geen problemen met de antenne.

Ik heb ook allemaal leuke hoesjes op ebay voor me iPhone gekocht voor een paar euro.

Ken je wel iemand met een iPhone? Misschien mag je anders gewoon ff kijken hoe het werkt enzo bij diegene?

me broer heeft de iphone 4 en die heeft ook geen last van de antenne wel raar dat dat verhaal dan rond gaat…

maar chickyconcarne ik neem natuurlijk wel een verzerkering erbij voor als die kapot gaat…

en de iphone daalt niet echt snel in prijs zoasl andere toestellen voor de 3gs moet ik ook 100 euro bijbetalen voor een abo met 300 min internet en voor 2 jaar en voor 100 extra heb ik een iphone 4 dus denk dat dat niets uit maakt.

me abo loopt eind november af en denk dat ik er wel voor ga hoor van iedereen goede verhalen.

wat ik me afvraag is hoe kan het dat belcompany ofzo de witte iphone 4 aanbied.
terwijl die nog niet uit is omdat die niet goed zou zijn?
hij zou in 2011 misschien uit komen maar waarscheinlijk niet omdat dan de iphone 5 alweer uitkomt?

Op de site staat van Belcompany ‘Let op: Apple iPhone 4 wit is de verwachte leverdatum begin 2011.’

Ja, maar misschien ziet de iPhone die er volgend jaar uitkomt wel precies hetzelfde uit. Net als met de iPhone 3 en 3gs die lijken ook hetzelfde…

Je kan trouwens al 3 of 4 maanden voordat je contract afloopt een nieuw abonnement nemen.

ja i know daarom kan ik hem nu al bestellen!maar de iphone 4 stond iig op internet dat hij waarscheinlijk pas rond maart april uitkomen en die word waarscheinlijk afgeblazen omdat de iphone 5 dan alweer uitkwam…

maar iemand nog positieve of negatieve ervaringen??

Je maakt mij niet wijs dat ze nu alweer een nieuwe iPhone 5 uit gaan brengen, de iPhone 4 is nog niet eens zo lang uit toch?

^^
jawel, dat zij iemand op een appleforum. Alhoewel, ik hoop dat het een gerucht is, anders heb ik niet voor niets m’n 4 gekocht in oktober… :’(

Alsof ze nog niet genoeg verdiend hebben… o.o

oke dit is best offtopic maar die iPod Nano hebben ze echt verpest gewoon.

Nee. De prijzen blijven gelijk bij iPhones… die gaan pas naar beneden als er weer een nieuwe versie uitkomt. Dan daalt de prijs van het toestel met 100 euro.
en een BlackBerry is ook wel heel iets anders…

Ik heb zelf me iPhone sinds vorige week dinsdag. Ik ben er echt super blij mee! Echt een super telefoon welke super werkt. Kan niet meer zonder :3

Ik denk trouwens dat Apple heel veel klanten gaat verliezen als ze in Januari een nieuw toestel gaan uitbrengen. Dan krijgen al die mensen die hun abonnement steeds verlengen naar 2 jaar niet gelijk het nieuwe toestel…
Ik geloof er niks van dat Apple dit zou doen, gewoon een stom gerucht. Ook is die deathgrip volgens mij alleen in Amerika, met 1 speciale provider.