iPhone 4 + 4S + 5 / Samsung Galaxy S3 + Ace hoesjes

Hallo allemaal!
Ik verkoop diverse hoesjes. De hoesjes zijn allemaal nog verpakt en niet gebruikt.
Onderstaande prijzen zijn allemaal INCLUSIEF verzendkosten (binnen NL)!

Prijzen (INCL. verzendkosten)
Nummer 1 €14
Nummer 2 €9
Nummer 3 €9
Nummer 4 €9
Nummer 5 €9 Verkocht
Nummer 6 €9
Nummer 7 €9
Van elk hoesje maar één exemplaar beschikbaar!
Ik hoor het graag als je interesse hebt!
Upjes zijn altijd welkom!

:upside_down_face:

Ik denk persoonlijk dat de prijzen wat te duur zijn voor op GS. Maar dat is mijn mening. Succes! (:

succes met je verkoop!

Bedankt!
Het Samsung S3 Gameboy hoesje is gereserveerd!

:upside_down_face:

Veel te duur. Bij H&M koop ik hoesjes vanaf 2,95 die minstens zo leuk zijn. Op de markt betaal ik ook minder.

Voor zover ik weet betaal je al snel 6/7 euro voor een hoesje bij een winkel als H&M. Bovendien zitten de verpakkingskosten en verzendkosten bij mij inbegrepen. :wink:

Dat heb je dan mis, ik heb hoesjes thuis liggen van 2,95. Waar overigens ook het verpakkingsmateriaal bij in is gerekend.

Met verpakkingskosten bedoel ik niet het plastic, maar de kosten voor de envelop zodat het onbeschadigd aankomt hè :wink:
Overigens heb ik deze designs nooit bij H&M gezien en daar gaat het om :wink::wink:

Up! & Nummer 5 is verkocht!

ik denk dat je het niet leuk vindt als ik de ebay link naar al deze hoesjes hier zet hé, om mensen voor miskopen te behoeden

Rare opmerking, waarom zou het niet bekend mogen zijn dat dit uit het buitenland komt? Genoeg mensen die dat niet aandurven.

Beetje sneue opmerking. Mensen bepalen nog altijd zelf of ze het kopen. Maar bedankt.

Ik dacht even dat je een iphone 4, 4s, 5 en samsung shit ging verkopen, tot ik erachter kwam dat het ging om hoesjes hahah x

De h&m verkoopt ook geen spullen van Ebay he. :’)

Je verkoopt ze wel erg duur, aangezien de inkkoopprijs van sommige nog geen 2 euro is.

Maar goed, succes!

Dank allemaal.
Topic mag dicht :wink:

Ik vind het leuke hoesjes hoor, daarbij zijn ze als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld iphone hoesjes juist helemaal niet duur. Succes in ieder geval :wink:

http://hoesjesamsunggalaxyace.nl/