Iphone 3gs

Bij HollandsNieuwe is er nu een aanbieding van de iphone 3gs met 275 bel/sms/mb. Ik weet alleen niet over dit genoeg is?
Internet wil ik voor facebook, twitter en misschien spelletjes die via internet gaan gebruiken.
Ik sms niet heel veel meer maar whatsapp wel. Ook bel ik niet superveel.
Ik heb nu geen internet op mn mobiel en heb dus geen idee of dit voldoende mb is.

Ik denk het wel. Ik heb 200 mb zelf en gebruik ook social media. Belangrijk is dat je bijvoorbeeld niet op Youtube zit als je op je mobiel internet zit, en als je het niet gebruikt, het uitzet. Facebook gebruikt bijvoorbeeld ook mb’s als je er niet opzit. Thuis kun je ook het beste wifi gebruiken van… thuis (en andere locaties als MCD of bedrijven).

Denk dat 275 net te weinig is voor social media en spelletjes, als je veel op eigen internet zit en niet op wifi.

haha, had ook aan twee vriendinnen gevraagd, en hun zeggen allebei precies hetzelfde: allebei wat anders! :slightly_smiling_face:

Spelletjes en Youtube gebruiken heel veel internet. Facebook/twitter/whatsapp gebruikt niet zoveel internet. ik kan echt merken dat wanneer ik veel spelletjes heb gespeeld, m’n aantal verbruikte MB’s veeeeel hoger is.
Het scheelt wel als je op school en thuis WiFi hebt. Dan zit je als je thuis of op school bent (wat je het grootste deel van de dag bent) niet op je eigen internet. Ik gebruik heel veel internet omdat ik altijd uit verveling filmpjes ga kijken in de bus en trein.

Ik heb zelfs op school wifi, en op werk, en thuis. Dus alleen in de bus ofzo zit ik op mijn internet. :’)

Ik zit ook het grootste gedeelte van de dag thuis, school, bus, trein of op werk dus ik denk dat ik het wel red met 275.

Alsjeblieft ga niet met Hollandsnieuwe in zee. Echt dat zijn echt een stelletje amateurs, geen inzicht in je facturen, als je zelf beltegoed bij je bundel ‘koopt’ en dus ter plekke betaald via ideal rekenen ze dat geld ook nog bij je factuur. Ze hebben geen directe klantenservice, alleen een bel mij ding, en dan bellen ze pas 2/3 weken later. En als je mailt krijg je een mail vol met grammaticale fouten en zonder antwoord. Ik had ze gemaild met betreft het bovenstaande, dat dat bedrag ook nog op mn factuur was gekomen terwijl ik die al betaald had. Kreeg ik terug :

Die 10 euro komt omdat je 10 euro hebt opgewaardeert (MET EEN T!) via onze website. Ik hoop dat je vraag is beantwoort (MET EEN T)

Vriendelijke groet, etcetc

Echt… weet waar je aan begint.

ik heb deze aanbieding vandaag ook gezien bij belcompany, dan is het toch wel betrouwbaar als je hem via een winkel besteld?
ik zit alleen te twijfelen of ik deze mobiel wel moet bestellen want het is wel een goede aanbieding maar de iphone 3gs is al wel 3 jaar uit…

Dat je het bij Belcompany kan afsluiten zegt echt niks, het kan alsnog een rotprovider zijn! Ik denk dat je gewoon eerst even reviews moet lezen op internet over hollandsnieuwe en dan moet doen wat jij denkt dat verstandig is.

Of 275 genoeg is zou ik echt niet weten! Heb zelf momenteel nog een onbeperkt internet bundel (ja, ja écht onbeperkt!).

3gs is wel een fijn toestel, alhoewel ik zelf mijn 4 fijner vind!

Succes met je keuze!

Er komt en nieuwe iphone 5 uit :slightly_smiling_face: , maar daar heb je niet veel aan
In iedergeval raad ik je Tmobile aan .