Ik heb even wat vraagjes over de iPhone.
Ik zit al jaren te twijfelen of ik een iPhone zou nemen, omdat ze zo ontzettend duur zijn en ik eigenlijk geen abonnement wil. Nu heb ik vorig jaar een HTC Wildfire gekocht omdat ik toch wel graag een telefoon met internet wilde en mijn Samsung Star ook niet erg levendig meer was.
Nu heb ik mijn HTC ongeveer 1 jaar, maar ik heb al vanaf het begin problemen met vastlopen en af en toe valt hij ook spontaan uit. Nu zit ik er weer over te denken om dat toch maar een iPhone aan te schaffen, maar welke dan?
Een abonnement wil ik nog steeds niet, omdat ik nu geen baantje heb en dan niet zeker ben of ik het bedrag per maand wel kan betalen. Maar kan mijn huidige sim kaart dan in de iPhone? Want volgens mij moet er een micro sim in ofzo? En als het niet kan; waar haal je dan zo’n simkaart voor prepaid?
Verder: De 3 Gs is nu 350 euro, dat vind ik nog wel redelijk, als ik zo’n 2 jaar met de telefoon wil doen. Maar ik vind het vervelend dat hij alleen in de 8 GB versie is.
De gewone 4 is vanaf 500,- maar is dan ook 8 GB. En de 4S vanaf 600,- wat ik dan wel weer eeerrg veel geld vind en ik weet niet of hij dat waard is.
Ik laat mijn telefoon wel vaak vallen, en ik weet dat de iPhones daar absoluut niet goed tegen kunnen. Ik doe er dan ook sowieso een hoesje omheen, maar zou de 3Gs een val iets beter overleven? Aangezien de 4 ook van de achterkant van glas is enzo.
En wat zou ik echt te kort komen met een iPhone 3Gs ten opzichte van een 4(S)?
Loopt een iPhone ook vaak vast? Want dat is eigenlijk mijn grootste ergernis bij mijn huidige telefoon.
En hoe lang doe je ongeveer met de batterij (bij een 3Gs en een 4(S))
vele vele vragen en ik zoek ook zelf al veel rond op internet, maar ik ben toch even benieuwd naar de reacties van girlscene