Iphone 3 vs iphone 4

hi,
ik ben van plan volgende maand een iphone te kopen maar ik twijfel erg tussen de 3gs of 4 - versie.

De 3gs vind ik mooier maar 4 heeft natuurlijk meer mogelijkheden.

Wat zouden jullie doen? Iemand ervaring met een van beide telefoons?
x

4, heb ik ook… vind hem 10x mooier dan 3 en je hebt zoals je al zegt meer mogelijkheden
keuze is makkelijk gemaakt toch? :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf de iphone 4 white besteld, vind m er heel mooi uitzien! Ik zou persoonlijk de 4 bestellen, maar goed, ben zelf natuurlijk bevooroordeeld :stuck_out_tongue:

hm okee, ik denk nu toch dat het de 4 wordt.

nog meer mensen?

iPhone 4 vond ik eerst lelijker omdat hij vierkant is, maar nu ben ik om.
Hij is zoveel mooier, zo strak en clean! Plus je kan er veel meer mee.

Dit.
Heb 2 jaar de 3 gehad en nu een half jaartje de 4 en ik vind 'm nog steeds heel fijn!
Ik wil ook nooit meer een andere telefoon dan een iPhone, maar dat heb ik met alle Apple producten.
Gewoon een 4 nemen!

iphone 4 is sneller betere batterij etc…

alleen mij iphone 4 is kapot;s
ik moest hemn updaten van itunes en nu geeft hij aan dat er een fout(9) in mijn iphone zit…

moet hem dus terug brengen in de hoop dat het gemaakt word baal der ontzettend van want iuk heb natuurlijk zo een kleine simkaart die ik niet in een andere telefoon kan doen en ik kan pas woensdag naar de winkel:@:@:@:@:@:@

hmm ik toch helemaal over naar 4 haha.

Welk abonement hebben jullie erbij? ik wil sowieso onbeperkt internet en rond de 400 smsjes.

Ik heb iphone 3gs, en heb ook ervaring met 4 (allebei m’n ouders)
Ik wilde eerst 4, maar ouders vonden het al heel wat dat ik een iphone kreeg, en mocht geen 4 daarom. (goeie reden, not)
Ik ben er heel tevreden mee :slightly_smiling_face:
Hij is gewoon snel, fijn en handig in gebruik.
Als ik op die van m’n ouders zit merk ik wel dat het scherm meer kleur en helderheid heeft, maar die van de 3gs is ook gewoon goed.
Ik vind ze allebei even fijn.

Als je even wacht kan je ook iphone 5 kopen, die komt over een maand ofzo uit.

ik heb iphone 3, maar ik vind de 4 toch echt wel mooier enzo, maar ik wil dus ook een 4 .