ipd touch apple creen

hey ik heb een probleem met mn ipod touch,
ik heb hem al een paar jaar gejailbreakt en ik wou gister een spelletje downloaden via een app (die ik via cydia heb gedownload; waar je alle spelletjes uit de app store gratis kan downlaoden(ik weet nietme hoe ie heet…) maar in ieder geval toen ging ie dus uit oppeens en kreeg ie het appeltjes screen(wat geberud als ie opstart) maar hij bleef er de hele tijd op staan (de hele nacht enzo) en naeen paar minuten verschijnt er een rondje dat ronddraait dus als ie ergens mee bezig is dan na een paar minuten gaat het beeld wit en gebeurd alles opnieuw en dat gaat d hele tijd zo door en hij wil geen contact maken met itunes enzoo, ik had al gegoogled maar niks helpt! weet iemand wat ik moet doen???X

Kun je 'm niet uit krijgen? Wachten tot die leeg is of zo en dan in iTunes doen?
Want alleen via daar kun je 'm terugzetten naar fabrieksinstellingen dacht ik…

of misschien moet je hem even resetten je weet wel dat je onee, dat is met een ipod nano… maar ja misschien heb je op de ipod touch ook wel een reset manier? en anders kun je hem op itunes altijd nog herstellen

Dan moet je hem terugzetten naar 'n oudere software via je itunes. Dan werkt tie als het goed is weer. Grote kans alleen dat tie dan niet meer is gejailbreakt!

ik heb hem inderdaat geresed maar dan springt ie weer op apple logo en het riedeltje begin topnieuw en toen had ik dus ergens gevonden hoe je hem herstelt via itunes maar dan krijg ik erro dat ik geen goede software ervoor heb…

leeg laten lopen, dat hielp bij mij.
en dan aan de lader,

dan download je die software toch ofzo ? xd