iPad

Haihai,

ik heb besloten dat ik een iPad wil gaan kopen. Alleen zijn ze ontzetten duur, en ik verdien ongeveer 360 in een jaar. Dan krijg ik ongeveer 100,- van andere voor mijn verjaardag. dan heb ik 460,- ongeveer. Maar ik wil en geen jaar sparen, want dan is de ipad 2 al niet meer gemaakt, en dat duurt ontzettend lang. Weten jullie misschien iets, hoe ik sneller aan geld kan komen?

Liefss,
Merel

En waar zijn ze het goedkoopste?

oppassen, dingen verkopen op internet of een iets goedkopere halen. Binnekort is de I-pad 2 vast stuk goedkoper. Misschien is dat wat? hij is nu 400 euro en dat zakt denk ik nog wel :slightly_smiling_face: good luck!!

Het klopt inderdaad wel dat de ipad2 nu goedkoper word, omdat de ipad3 er al is. Ik zit zelf ook eraan te denken om de ipad2 te gaan kopen.

Oke hier had je niet zoveel aan, zie dit maar als een upje :wink:

Aaah, waar is ie 400 euro dan? En ja, ik wil hem gewoon nieuw, straks is die gestolen ofzooo…

@esther

hoe duur word ie dan?

http://www.kieskeurig.nl/…/bezorgen/956297/#prijzen hier staan de ipas prijzen van laag naar hoog de goedkoopste is nu 388,- misschien deze site even in de gaten houden?

Geen idee hoe duur die word, maar meestal als er een nieuwere versie komt wordt de wat oudere versie, in dit geval Ipad2 wel wat goedkoper. En je kan inderdaad ook die site die lauszz zegt in de gaten houden, doe ik ook :wink:

Ik vroeg me trouwens af of je 3G echt nodig hebt en als je dat wilt moet je dan een abbonement nemen? Ik wil namelijk geen abbonement en weet niet precies wat die 3G inhoudt.

3G houd in dat je overal internet hebt. Dus ook als je buiten de wifi zones bent. Als je een iPad aanschaft moet je al weten of je met 3G wilt of zonder. Als je zonder doet en je wilt later toch 3G dan zul je een hele nieuwe iPad aan moeten schaffen.

Oke dank je, weet je ook of je met 3G dan een abbonement nodig hebt? Ik zit dan namelijk wel te denken aan een met 3G, maar ben niet echt van plan een abbonement te nemen.

Daar was ik dus al een beetje bang voor, ik hoopte een beetje dat ze daar misschien ook een soort van prepaid idee voor hadden, maar dan heb ik denk ik dus lekker pech. Dan maar een zonder 3G, bedankt voor de hulp in ieder geval :slightly_smiling_face:

je hoeft geen abonnement voor een ipad met 3g, het is alleen wel duurder omdat je de mogelijkheid hebt om alsnog zo n abonnement te nemen en dat kaartje in die ipad te doen.
mn ouders hebben een ipad 3 met 4g omdat er geen wifi versie meer was, gewoon zonder abonnement en zonder (sim)kaart erin.

Wij hebben de onze gekocht in Cambodja, daar was hij echt het goedkoopst van de hele wereld of zo. Ws reis je daar niet eventjes heen, maar ik wou het toch even kwijt.

Ik wil heel graag een ipad mini! Heeft er hier iemand een? Goede / slechte ervaringen?

De ipad mini is echt een aanrader: perfecte grootte, hij is super snel en heeft lekker veel ruimte.

Oke, dus net lekker impulsief een ipad mini (wit) gekocht. Morgen wordt ie gekeverd, dus ben benieuwd!

Weet iemand leuke gratis boeken voor op de ipad??

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html
algemeen topic

dit topic is al weer uit mei 2012…