ipad

ik heb hier nog niemand over een ipad gehoord,

heeft iemand hier een ipad?
zoja bevalt hij
& is hij zoals je verwachte?

Mijn oom heeft een ipad. Hij beviel hem heel goed zij hij. Mijn ouders zijn nog aan het nadenken of ik er een krijg. Ik hoop natuurlijk van wel =)

mijn moeder heeft een ipad!
hij is echt heel makkelijk om te gebruiken en heel handig!
je moet het maar gewoon zien als een grote ipod touch. (:

Mijn vader heeft er een, en hij is heel nice.

Holycrap.

Afijn… ik heb er een keertje mee gespeeld in de macstore toen mijn vriend een macbook ging halen en ik vind het wel een tof ding.
Maar het is niet veel meer dan een grote iPod touch x)

Voor dat geld kan je beter een Dell kopen.

Niet zomaar hoor. Voor school e.d. en dat dan in plaats van een nieuwe laptop

Het is gewoon een gigantische ipod =)

Ok tof (:
Maar ik vraag me af of zo’n ding wel handig is voor school?
Ik zie het meer als een duur stukje speelgoed eigenlijk…

Ik zit nu achter onze iPad. (:
Het is echt handig voor als je ff snel op internet wil enzo, maar wel vervelend dat je er geen silverlight en Adobe flashplayer ofzo op kan zetten. Daardoor kun je veel filmpjes niet kijken (YouTube kan wel hoor).
En de apps zijn ook wel leuk!
Het is inderdaad gewoon een grote iPod touch (:

Zo’n Ipad is in feite niks anders dan een goedkope laptop, maar dan veels te duur betaald alleen omdat er Apple opstaat. Als ik kijk naar de specificatie’s van de Ipad dan kan ik beter mijn veel goedkopere mini laptop die op Windows XP draait blijven gebruiken die qua hardware een stuk beter is.

tja ik heb zelf ook een ipod touch, en ik wil heel graag een ipad!

het lijk me een heel handig ding,
maar ook gewoon voor de heb haha

zit er nu op =)

hij is echt superfijn!
heb m nu ongeveer sinds de zomervakantie
en ben er echt helemaal verslaafd aan!

Mijn oom zei ook dat na een paar jaar de accu gewoon leeg is, en dat je die dan naar Apple moet opsturen en dan wordt hij weer opgeladen ofzo. Ik weet natuurlijk niet of het waar is xd.

Hmm ik ben hem een paar keer wezen testen in een media markt. Maar ik ben er echt totaal niet enthousiast over.

Daar liggen ze mooi en handig klaargelegen voor je. Toen ik hem oppakte had ik gelijk zo iets van: Dit hou je niet lang vol om hem met 1 hand beet te houden en met de andere hand typen. Dus komt het er op neer dat je hem op je schoot moet liggen. Dan heb ik liever gewoon een laptop op mn schoot waar je gewoon gelijk alles op kan en je niet aan itunes gebakken zit.

Het beeld is wel heel scherp maar ik snap het nut er gewoon niet van. Waarom geen goede mini laptop voor dat geld, waarom wel een ipad. Het apparaaat is ook gewoon veelste duur.

vind hem leuk, maar vind samsung galaxy tab toch wat minder ‘lomp’

zou ik niet willen, lijkt gewoon precies op mijn iphone, alleen dan een stuk groter!

Een iPad is natuurlijk wel heel mooi enzo, maar je moet er niet te veel van verwachten, want het is eigenlijk gewoon een grote iPod touch (zoals iedereen zegt). Voor dezelfde prijs kan je een minilaptop kopen die toch wat meer functies heeft dan een iPad.

Ik vind hem wel leuk, maar niet iets dat moet hebben. Gewoon een extraatje.