IPad of Samsung

hoi meiden,
hebben jullie ervaring met een IPad of een Samsung? welke vinden jullie beter? of hebben jullie een andere voorkeur?

iPad. In mijn ervaring worden Androids na verloop van tijd erg traag en werken ze gewoon niet zo goed als iPads.

Ik zeg ook ipad. Ik heb hem zelf nu een paar weken en hij is zoveel sneller als de tablet van mijn vader die op android draait. Dat is weliswaar geen samsung, maar ik van ios ook fijner werken als android. Maar dt is erg persoonlijk.

games, schoolwerk, yoga, muziek, lezen eventueel, en mijn moeder vind spelletjes ook leuk, meer tips? tot nu toe 2-0 voor IPad

Ipad!

waarom?

Ipad!
Ik vind iOS sowieso fijner werken dan Android, dus daarom zou ik voor de Ipad gaan. Maar het verschilt natuurlijk per persoon wat hij/zij fijn vind.

De WIFI-verbindingen en zo lijken hetzelfde te zijn.
Maar ik heb nu een iPod-Touch, (Hij is al 2 jaar oud)
En die heeft toch echt betere verbinding dan mijn lieve Samsung .
Mijn Samsung is nou geen tablet , maar toch.
Als ik mijn tweets wil ophalen, doet ie dat op mijn kamer met 1 streepje wel bij m’n iPod touch, maar niet als m’n Samsung 1 streepje heeft, die geeft het te snel op.
Het nadeel vind ik alleen aan iPad is dat apps, niet allemaal, vaak geld kosten. Omdat ik een Samsung heb valt me dit gewoon op . Ik heb ook een iPad 1 , en m’n broer een iPad mini, en ze doen het allebei nog gewoon prima. Ach, het is en blijft jouw keuze.

ik heb heb ook een ipod gehad, kapot :cold_sweat: vraag maar niet verder, maar indd over de wi-fi heb ik het ook

Mijn voorkeur gaat naar samsung. Ik heb de samsung galaxy note 10.1. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik ook een samsung telefoon heb, is makkelijk te synchroniseren enzo.

Ik zou gewoon in een winkel gaan proberen en kijken wat je fijner vindt ofzo.

Google Nexus. :’)

iPad

Ipad, ik heb zelf een Ipad en m’n opa heeft een samsung tab 10.1 en als ik die twee vergelijk qua specificaties zeg ik duidelijk Ipad.

iPad. iOS is imo veel gebruiksvriendelijker dan Android.

Ik zou voor Samsung gaan, ik vind alles van Apple vreselijk en kan er ook niet mee omgaan :’) + het is ook nog duurder

ik ben zelf nogal voor ipad :slightly_smiling_face:, ik heb nooit problemen gehad met me IPod

Ga (denk) toch voor de iPad, ALs ik die neem dan de iPad 2 of retina???

tips?

Ik ben laatst voor de retina gegaan omdat de iPad 2 ouder is en hij volgens collega’s echt veel sneller was.