Ipad laten vallen

ik heb een paar maanden geleden (?) mijn ipad van ongeveer 20 cm laten vallen. hij werd blauw, en vervolgens deed die HELEMAAL niets meer. ik heb hem gereset, maar het hielp niet. hij blijft namelijk blauw of zwart. ik heb hem ook al laten uitladen, en weer aangesloten met hoop dat die het zou doen. is niet gelukt. ik zou wel even langs een winkel kunnen gaan, maar het probleem is dat mijn ouders er helemaal niets van weten. ik ben ook niet van plan om het te vertellen want ik denk niet echt dat ze er blij mee zijn. kan iemand me helpen? please.

Je titel hoeft niet zo dramatisch :’)

Ik zou het toch maar vertellen als ik jou was, hoe ga je het anders oplossen?!

nah… ik denk dat ik maar eerst even wat internet tips wil proberen.misschien helpt dat?

Als je er zo overtuigd van bent, kan je het gewoon googlen… :wink:

Waarom vraag je om advies als je er toch niks mee doet? :’)

Ik zou het ook gewoon eerlijk tegen je ouders vertellen, ze komen er uiteindelijk toch wel achter. En dan heb je in ieder geval weer een werkende ipad.

Wij kunnen er verder niks tegen doen, gewoon aan je ouders vertellen en je Ipad laten repareren.

herstellen hielp niet.
ik heb het al gegoogled maar ik heb niets gevonden wat er bij paste,

oke ? met azijn heb ik dus niets te maken.

hahaha, ik moest echt lachen toen er stond: ‘hij werd blauw.’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Laat hem gewoon maken. Of niet, veel plezier dan met je blauwe iPad.

Gewoon je daad onder ogen zien en het ze vertellen. 'T is toch ook je eigen schuld. Googelen heeft geen zin want als je 'm laat vallen is er waarschijnlijk binnen in het systeem zelf iets los of kapot gegaan, en als je daaraan gaat klooien ben je nog verder van huis.

Heb je er een verzekering voor afgesloten?

Boven je hoofd houden en drie rondjes draaien terwijl je roept “kom op iPad, ga aan!” schijnt te werken.

Misschien als je bij die chocomel slagroom doet! Maar dat zou je eventjes uit moeten proberen. Horen we dan of dat werkt!

I’m glad I could help.

Voor de toekomst: een beschermhoes om je Ipad doen, en dan wel echt zo’n stevige die er helemaal omheen zit zodat hij niet snel kapot kan vallen!

hopen dat je na die paar maanden nog je garantie hebt en gauw naar de winkel gaan.

en ik denk trouwens dat je ouders nu bozer zullen zijn omdat je ze het nu pas verteld ipv toen meteen.

Vertel het gewoon aan je ouders

precies dit.

Let erop dat de topictitel nooit in hoofdletters mag!

vertellen !!!