iPad gebruiken voor school

Hey meiden,

Is er iemand die een iPad gebruikt voor aantekeningen & dingen op te zoeken op internet tijdens de lessen op school? Ik zit er namelijk aan te denken om mijn iPad (met extern toetsenbord) mee te nemen naar school op de dagen dat we eigenlijk alleen maar wat aantekeningen maken op de laptop en dingen opzoeken op internet. Is dit wel handig?

Ik heb word op mijn iPad en powerpoint ook etc.

Mijn rug doet echt pijn door de zware rugzak die ik elke dag mee moet nemen en door mijn laptop eruit te halen scheelt het al een hoop gewicht en ruimte.

Een vriendin van mij doet dat al een tijdje, die is er erg tevreden over. Vooral wanneer je geen dingen hoeft te doen voor school waar je perse een laptop voor nodig hebt (Photoshop oid), kun je er denk ik prima mee af.

Dat is wel fijn om te horen, ik heb eigenlijk alleen word nodig en internet + een programma om PDF’s mee te openen.

Voor verslagen gebruik ik soms nog powerpoint en excel, maar op de dag dat we aan een project moeten werken wou ik wel mijn laptop meenemen.

Ik denk dat het wel een geschikte manier is! Als je projecten moet maken zou ik wel gebruik maken van je laptop.

Denk dat dat zo voor de lessen wel prima is, zeker met een extern toetsenbord erbij.

Ik zit zelf in een ipadklas. Alle boeken op de ipad en ik maak aantekeningen via notability, is wel betaalde app. En anders met everynote. Ik hoef helemaal geen boeken mee naar school en is dus ideaal. Als je meer wilt weten stuur maar even een note :slightly_smiling_face: