Ipad 2?

Aangezien ik waarschijnlijk een ipad 2 ga kopen, wil ik eigenlijk wel weten of hij wel goed is…

Dus een aantal vraagjes; Wie heeft hem en wat kan je er eigenlijk précies mee?
Gaat hij niet snel kapot?
Is hij waar voor je geld?

enz enz enz. (:

Ik heb er 1! Hij geweldig, zeker waar voor je geld. Het is een soort minilaptop met touch screen. Je kun er Apple apps op downloaden, en er mee internetten. Hij is compact dus, kan mee in je tas.
Je kan er mee mailen, twitteren, hyve, etc.
Ik heb hem nu een half jaar en is niet kapot gegaan.

Btw, ik gebruik hem oor school. Ik heb rugproblemen en dus is mij iPad een soort van boekenverzameling. Ik hoef alleen wb’s en schriften mee te nemen.

Heeyy ik heb een ipad 2 !
Ik ben er heel erg blij mij! En hij is erg goed! Het internet is erg snel en er zijn veel apps te dowloaden :wink: hij heeft alleen geen flash.
En de camera is nog best goed eigenlijk.
als je nog vragen hebt, mag je me altijd noten :wink:
xxxx

De ipad is fantastisch =) Maar bedenk wel of je m nodig hebt. Zo’n dingetje is duur, en het zou zonde zijn als je het bijna nooit gebruikt (als je al een laptop hebt bijvoorbeeld).

@littlesmurf; Kun je er ook boeken op downloaden dan?

Ik heb een laptop, maar gewoon, een ipad lijkt me heel handig voor als ik ergens ben waar ik geen laptop heb x). En gewoon als tja hoe leg ik dat uit.

Ik heb wel de ipad 1…

ik heb ook een ipad, maar ik vind een laptop fijner.

Ja, maar dat kost wel geld.

Zijn het dan nederlandse boeken, en ook jeugdboeken ofwat?

Waarom wil je een iPad als je eig niet eens weet wat je ermee kan doen? Het is in principe gewoon oversized smartphone waar je niet meer kunt bellen. Of je kunt het zien als een laptop zonder muis + toetsenbord.

Ik zit er ook aan te denken om er een te kopen. Ik zat er namelijk eerst aan te denken een ipod touch te kopen, maar wil ook weer graag een ebook en op deze manier kan ik het ook een beetje combineren. Ik hoor er ook wel goede verhalen over, maar eerst nog even sparen :slightly_smiling_face:

Ik heb geen iPad.
nutteloze reactie

.

‘Ik ga waarschijnlijk een iPad2 kopen, maar eigenlijk weet ik niet eens wát ik dan koop’

Je wil gewoon ff een paar honderd euro neer leggen voor iets waar je niks van af weet? :’)
Ga eerst maar es wat research doen op google voor je aankopen doet voor zoveel geld.
Er zijn trouwens ook genoeg andere tablets die goedkoper zijn en met dezelfde functies. Dus, doe research.

Ik weet het wel, ik wil alleen weten wat jullie erop doen, enzo (: