Ip adres is geblokkeerd??

Hallo,

Vanmiddag tijdens het forummen kreeg ik ineens de melding dat mijn ip adres geblokkeerd is? Ik heb naar mijn weten niets fout gedaan. Ik kreeg melding 403 permission denied. Ik typ dit bericht nu via mijn telefoon. Heb al een mailtje gestuurd naar de redactie. Wat te doen???

wachten op een mail terug,
banaan in je haar smeren,
de magische toverspreuk opzeggen terwijl het regent

HE Ja dat heb k ook!
maar bij mij is het andersom, ik ben op mijn telefoon geblokt

Reageer normaal of reageer niet

Ook sinds vandaag? Zonder iets te doen? Ik vind het maar vervelend en erg onprofessioneel.

Ja! sinds vanmiddag… heb niets gedaan

de eerste was normaal, ik dacht eigenlijk dat je wel zo slim bent om te weten dat je gewoon op een mailtje moet wachten

Het was meer de vraag of ik mijn mail naar de juiste afdeling had gestuurd aangezien ik niet dat dat hier de redactie over gaat.

Haha

Serieus, wat een kutreactie. Doe even normaal zeg.

OT: Ik vrees dat je niets anders kunt doen dan wachten op een mail terug, Danique is meestal wel aardig vlot met antwoorden, dus vanavond of morgen heb je wel een oplossing! Vast een foutje in het systeem.

Thanks!

Dit is makkelijk te verklaren. Op je telefoon krijg je een willekeurig IP adres als je via 3G bezig bent. En dat kan toevallig een geblokkeerd IP adres zijn.

bananenfetish? :smirk:

!!!

Lol. :grinning_face_with_smiling_eyes:

maar idd gewoon wachten… de banaan zou ik misschien achterwege laten… tenzij je van bananen houd.

oké dit is geen nuttige reactie…
maar het lijkt mij logisch dat je gewoon wacht op een mail terug…

Goh mensen, wat zijn we weer grappig.

Je werkt zeker met proxy? Er is iets geïnstalleerd door de techniek waardoor mensen die met proxy werken (trolls dus) niet meer terug kunnen komen. Waarschijnlijk ligt het daaraan.

ik werk niet met proxy!
gisterochtend kon ik gewoon nog op mijn telefoon op girlscene, toen kwam ik op school en kon ook nog erop. in de tweede pauze kreeg ik ineens dit: 403 permission denied, proxy error. the system administrator on this site is currently using a proxy blocker and you are blacklisted.

en ik heb ook met wifi geprobeerd, precies hetzelfde. ook thuis krijg ik nu dit bericht als ik op mijn mobiel zit.

sss