IOS 7, meningen!

Wat vinden jullie van IOS 7?

Ik vind de vorm en figuurtjes en zo van de apps niet bepaald mooi, maar het systeem er achter wel :sunglasses: Vind de apps hoe ze er nu uit zien veel mooier, omdat die van IOS 7 heel kinderlijk zijn naar mijn idee …

Wat denken jullie ervan?

Belachelijk, is echt het enige wat ik ervan te zeggen heb.
Als Steve nog had geleefd hadden ze nooit zulke troep opgeleverd.

Ik ben app designer en ik kan hier echt van huilen, er is niets meer van de apple stijl over, alles is nageaapt van Windows 8 en Android en het is nog slecht uitgevoerd ook.

Ben ik dan de enigste die het echt vet handig en mooi vind?

!!! Ik voel me echt een loser haha

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. :cowboy_hat_face:

^
Ik hou het voorlopig op iOS 6 …

Daarnaast vind ik grote veranderingen zoals deze niet fijn, ik raak té gewend aan dingen. :bored:

Die is nog niet uit haha

Ohhhh is dat het haha :cold_sweat:, hoe kunnen mensen nu al weten of ze hem fijn vinden of niet dan? Dat kan je toch niet zien aan alleen het uiterlijk?

Ik vind het er juist wel heel mooi uitzien, wel veel lijken op de andere systemen ja… Eigenlijk vind ik de apps nu wel veel mooier, alleen een verandering is ook wel een keer leuk haha. En de nieuwe software ziet er wel heel handig uit.
Dus ja ik kan niet wachten eigenlijk haha! Ook al vind ik dus deze stijl van ios 6 mooier maargoed.

Ik vind 't lelijk, het lijkt het menu van een speelgoedtelefoon…

Hoe ziet IOS 7 er dan uit. :flushed: ?

Gewoon precies dit.

http://lmgtfy.com/?q=ios+7

/

Ik vind het best wel leuk, maar ik ben geen slimmerik. Misschien valt die in het echt heel erg tegen. I don’t know…

Ik vind het er opzich wel leuk uitzien en volgens mij zijn er ook wel een paar echt handige dingen bij gekomen. Ben benieuwd (:

Mijn vriend heeft het al op zijn telefoon (is designer en krijgt voorrang met dit soort dingen) en hij komt vanavond thuis dus dan ga ik zijn telefoon even uitgebreid inspecteren. Ik denk dat ik moet janken van lelijkheid.

Ik vind het kinderlijk en plat. sommige systemen vind ik wel mooi, zoals met de camera enzo. Maar voor de rest… jammer.

ew

-

Ik zelf vind het wel leuk! Maar ik snap dat sommige gewoon grijs willen. Dus Apple maak 2 mogelijke heden een met wel deze trucjes en zo maar dan met dezelfde iconen en een met kleurtjes zoals nu wie is er voor?