iOffer.com

heyyy allemaal.

is iemand hier een beetje bekend bij ioffer?
Ik heb namelijk een paar jordans besteld…
ik heb wel gekeken naar de aantal ratings en verkochte spullen
en de comments van mensen dat hij/zij het snel verzond en dat de producten
altijd goed waren. Ik heb dus paar schoenen besteld dus… en zij dus bij toevoeging
voor de zekerheid dat ik graag de wit met zwart wou vervolgens krijg ik een bericht:

Dear friends,
I send a PayPal invoice (bill 0269) to you.
When you pay, please do not add any payment brand.please completed,
given the chance to complete the payment, thank you
(Note: When you pay, please do not add any of the brand, which is very important, thank you)

Ik snapte het niet helemaal. maar ik heb dus al wel betaald… Ik ben ook niet echt bekend maar meerderen in mijn omgeving bestellen dus via ioffer en het is bij hun tot nu toe altijd aangekomen, ik heb het gevoel dat ik opgelicht word…

Het was gisteren dat ik het bestelde en zijn nu 27 uur verder en hij/zi heeft nog niet gereageerd op mijn bericht… Als ik op (bestelling van: … ) druk zijn naam dus zijn allemaal cijfers haha :stuck_out_tongue: dan staat er opeens dat hij geen producten meer heeft en gisteren nog meer dan 24 erop had staan & dan die schoen waar ik dus voor heb betaald niet meer bestaat erop… maar tussen bestellingen nog wel… Heeft hij/zij het erdan afgehaald en gaat die het na me sturen? of wordt ik inderdaad opgelicht…

Ik heb echt hulp nodig ik vind dit zo zonde van mijn geld… iemand die bekend is bij ioffer vaak bestelt daar… zal fijn zijn als jullie mij zouden konden helpen. ik zit helemaal in de stress.