Hoi meiden,
ik ben 23 jaar. Ik heb een zware depressie gehad, ze zijn er eindelijk achtergekomen dat het (waarschijnlijk) komt omdat ik een vorm van autisme heb waar geen rekenning mee gehouden is.
Door al dat gedoe wat ik gehad heb, heb ik grof gezegd mijn school verkloot. Op mijn 20e mijn VMBO gehaald (waar ik heel trots op ben) maar verder niks.
Nu werk ik op een plek voor mensen met een beperking, opzich leuk maar het is niet echt iets wat ik de rest van mijn leven wil doen. Ik wil weer verder komen! Maar ik vraag me af of het zal lukken. Eerst moet ik nog cursussen volgen over mijn autisme, dan wil ik nog een studie doen. Maar vinden jullie dat niet te laat? Ik ben dan zeker 24 of ouder.
Verder weet ik echt niet wat ik moet gaan doen, apothekersassistent lijkt me leuk, maar ik weet het niet zeker. Verder is het ook een probleem dat ik VMBO/MBO onder mijn niveau vind. Zelfs in mijn examenjaar ging het heel slecht met mij wat inhoud dat ik veel te weinig voor school deed, maar ik had toch HAVO advies en hoorde bij de beste van de klas Maar het is naar om onder je niveau te zitten!
Ik weet dat je als 21+er een test kan doen waardoor je op het HBO kan komen, maar ik heb me tot nu toe alleen in MBO opleidingen verdiept.
Ik ga volgend schooljaar nog niet naar school, maar ik houd wel de opendagen in de gaten, weet iemand toevallig wanneer die zijn?
Nou, bedankt voor het lezen