Inzicht krijgen in zijn psyche

-

Ik weet niet of zijn moeder hem ook weinig aandacht geeft? Als dat zo is is het logisch dat hij zijn leven spannender laat lijken en populair wil zijn, als hij dan de aandacht niet thuiskrijgt dan gaat hij het ergens anders zoeken

Heeft hij een vaderfiguur in zijn leven (gehad)? Die er voor hem was/is?

-

-

Ik denk dat het daaraan ligt. Waarschijnlijk heeft zijn moeder hem niet zo vaak het gevoel gegeven dat hij iets goed deed, of dat hij speciaal was (dat denk ik dan tenminste) waardoor hij dat nu ergens anders zoekt.

pfft je houd toch voorwaardelijik van je kind
Maar ontopic ik denk idd dat hij ergens anders bevestiging zoekt en zich wel eenzaam voelt maar dit probeert te overschreeuwen.

Blijkbaar dus niet… En dan heb ik het niet speciaal over hem, maar in het algemeen.
Nee ook geen eigen ervaring!

-

hmm ik wel jammer genoeg :frowning_face:

-

Zit ie niet gewoon met zichzelf in de knoop dat ie zo doet en populair wil zijn?

-

woede uitbarstingen van onmacht? Of hoe komt het?

-

Ik wel meegeven hoop dat het waar is dat hij zijn hoofd helder moet krijgen en rust voor zichzelf moet zoeken. Hoop dat ik hiermee kan helpen

Als jij geen hoogte van hem kan krijgen, waarom vreemden dan wel?
Ik vind dit een ontzettend raar topic.

Omdat andere het misschien herkennen en kunnen uitleggen waarom hij zo doet.

Ieder mens is anders, alleen hij kan dat weten toch? Ik kan precies hetzelfde als jij hebben meegemaakt (bijvoorbeeld dus het voorbeeld van die moeder) maar daar reageren we vast anders op.
Ik vind het ook raar dat ze alleen maar negatieve dingen over hem zegt, ik neem aan dat hij ook hele leuke kanten heeft. En hoe wil je een beeld van iemand vormen als je die niet weet?

Ik denk dat ze vooral wil weten waar het ‘aandachtvragende’ gedrag vandaan komt. Niet zeg maar hoe zijn karakter in elkaar zit.