inwerktijd haarverf

hallo ik had een vraagje, ik heb de licht honingblond haarverf van de kruitvat, ik wil hem graag gebruiken, maar ik wil niet dat het zo licht wordt als op de verpakking.

de inwerktijd is 30 minuten, wat gebeurd er als ik het maar 15 minuten laat intrekken? wordt de kleur dan niet zo licht? of

haha heb er geen verstand van :stuck_out_tongue: hopelijk kunnen jullie me helpen

Dan heb je de kans dat het inderdaad minder licht word, maar het kan ook een ongelijke lelijke kleur worden…
dat is dus gokken…

wat is je haarkleur nu? kans is groot dat het toch niet zo licht wordt als op de verpakking

https://www.facebook.com/…4646652106&type=3&theater mijn haar is nu deze kleur < links

en vorige keer toen ik diezelfde kleur had gebruikt was het wel net zo licht als op de verpakking, misschien wel lichter xD…

Ik weet niet goed hoe dat werkt… ik zou me maar aan de inwerktijd op de verpakking houden, voordat je wel ongelijke kleur krijgt ofzo… je kunt het wel ietsje korter doen, maar de halve tijd korter zou ik persoonlijk niet doen…
of je moet niet bang zijn voor risico`s en gwn proberen haha :slightly_smiling_face:
& Als je een donkere kleur wilt, zul je opzoek moeten gaan naar een verf die is donkerder is maar er wel op lijkt, denk ik…

Is er ook een minimale inwerktijd? Bij mijn verfpakje herinner ik mij nog een waarschuwing dat het niet korter mocht dan 20 min. Waarom en wat er zou kunnen gebeuren stond er niet bij, maar misschien is er een reden voor?

Er is een algemeen haarverftopic, daar kun je je vraag vast wel kwijt.