Inwendige bh

http://www.rtl.nl/compone…nwendige_bh.avi_plain.xml

Wat vinden jullie?

lijkt me wel fijn als je hangtietjes hebt ofzo maar ik heb een hekel aan elke soort van operatie dus ik zou het zelf niet doen.

Haha ik hoorde het gisterochtend op de radio ja. Wat een gekkigheid. :grinning_face_with_smiling_eyes:

-

Ik vind dat bh’s iets toevoegen…
Als ik sexy bh’s draag voel ik me zelfvetrouwen stijgen.
Ik hou het lekker bij mij UITWDENDIGE Bh’s ^^.

Of je draagt een echte BH.

Indd, wat ze hier al zeggen,

1: Het is ook wel lekker warm.
2: Het is ook wel sexy en zeg nou zelf het is toch leuk om zelf leuke bh’s enzo te hebben? :slightly_smiling_face:
3: Als je hangtieten krijgt dan koop je toch een echte goeie bh? of ligt het aan mij… 0.o

ghehe wtf
ik hoorde er deze week ook van
ik hou van bh’s hoor. ik heb een verslaving aan hunkemoller^^

ik hou het by gewone bh;s xd wat een onzin dit.

ik bedoelde als je hangtietjes hebt en je schaamt je erover om het aan je vriend te laten zien ofzo :stuck_out_tongue: kan me voorstellen dat nogal wat vrouwen nadat ze bevallen en “gemolken” (sorry voor de uitdrukking) zijn hun borsten niet echt meer mooi zijn en voor hen dit een oplossing kan zijn.

nou de risico’s:

Risico’s: Een wond kan nabloeden of er kan een infectie optreden. In zeldzame gevallen is de doorbloeding van de wondranden onvoldoende en kan een deel van het borstweefsel afsterven. Vrouwen, die de pil gebruiken, hebben een iets grotere kans op een trombosebeen. Na de operatie kan het gevoel van een of beide tepels verminderd of zelfs geheel verdwenen zijn. Vaak komt het gevoel weer terug, maar niet altijd volledig. Soms kan gedurende enkele weken wat wondvocht of oud bloed via de operatiewond naar buiten komen. Als dit gebeurt stopt het vanzelf, waarna de wond dichtgroeit.

Het is minder risico dan een borstvergroting maar het is niet risicovrij

en ja…ik vind een bh toch wel wat sexys hebben. De hele tijd met je tieten los onder je shirt enzoow lopen hoeft niet voor mij. Wel handig bij topless kleding mja we wonen in NL dus die draag je zeker niet iedere dag

heel goed bedacht, maar je moet wel heel ontevreden met je borsten zijn om zo’n operatie te ondergaan lijkt mij ;dp

hahah, ja, maar wat denk je als je hangtieten hebt? Dan kan je geen normale bh meer aan hoor, dan moet je zo’n grote witte oma beha aan. Daar wordt je blij van :stuck_out_tongue:
Het is ook alleen maar om hangborsten te verhelpen. Als je bv een paar kinderen hebt gekregen ofzo en je borsten gaan hangen, dan voel je je niet zo happy meer, ook niet met een bh aan.
Het is dus geen borstvergroting ofzo, daar is het niet voor :slightly_smiling_face:

hahaha xD
wat mensen al niet verzinnenxD

whahaha ik las het ergens ja
beetje apart maar misschien vinden sommigen mensen het wel fijn anders zou het niet gemaakt worden xD

Woow echt duur joh xD

Bedoel je niet strapless? xD

het bestond al veel langer, had er al eerder over gehoord en ik vind het een perfecte uitvinding. nog even wachten en dan zijn veel meer mensen om hoor! is toch veel fijner dan als je dalijk 45 bent en dat je hangtieten hebt?!

whahah grappig!

Gadver :S